معاون مبارزه با جرایم جعل ،کلاهبرداری و جرایم رایانه ای پلیس آگاهی از دستگیری اعضای سه باند جعل اسناد و مدارم بانکی خبر داد.

سرهنگ امیدیان معاون مبارزه با جرایم جعل ،کلاهبرداری و جرایم رایانه ای پلیس آگاهی با اشاره به این مطلب گفت: اعضای اولین باند توسط اداره آگاهی شهرستان ساوه دستگیر شدند. به گفته وی اعضای این باند که به جعل چک های بین بانکی اقدام می کردند از 8 ماه پیش توسط کادر اطلاعاتی پلیس آگاهی تحت تعقیب بودند .

وی در ادامه در رابطه با کلاهبرداری ارزش ریالی این باند کلاهبردار اظهار داشت : اعضای این باند 7 نفر بودند که برآورد ارزش ریالی اسناد جعل شده 000/000/000/12 بوده است.

معاون مبارزه با جرایم جعل ،کلاهبرداری و جرایم رایانه ای پلیس آگاهی در خصوص دو باند دیگر گفت:این دو باند توسط اداره آگاهی تهران بزرگ اداره سیزدهم شناسایی و منهدم شدند.

سرهنگ امیدیان در رابطه با چگونگی دستگیری اعضای این دو باند اظهار داشت: این دو باند نیز در طول 8 ماه اقدامات اطلاعاتی پلیسی صورت گرفته که با افتتاح حساب در بانک و گرفتن دسته چک اقدام به کلاهبرداری می نمودند.

وی افزود: اعضای این باند علاوه بر افتتاح حساب ،با خرید خودرو اقدام به جعل چک های رمز دار می کردندو با این اقدام توانستند از 45 نفر کلاهبرداری کنند.

سرهنگ امیدیان با اشاره به دستگیری 10نفر از اعضای این باند ارزش ریالی جعل چک های رمزدار و کلاهبرداری از افتتاح حسای را برای گرفتن دسته چک 000/000/000/21 ریال اعلام کرد.

 منبع:پلیس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 108565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =