فارس نوشت:

 رئیس پلیس راهور برای تعطیلات آخر هفته به رانندگان متخلف هشدار داد و اعلام کرد: رانندگان برای جلوگیری از ترافیک زمان سفر خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

سردار اسکندر مومنی گفت: با توجه به تعطیلات پایان هفته به مناسبت عید قربان، به رانندگان توصیه می‌کنیم برای سفر حتماً برنامه‌ریزی کرده و سفر خود را زمان‌بندی و مدیریت کنند. وی اظهار داشت: مدیریت سفر از ترافیک طولانی جلوگیری خواهد کرد، مسافران و رانندگان شروع و بازگشت به شهرهای خود را زودتر آغاز کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: محورهای شمالی کشور گنجایش تردد حجم سفرهای سنگین را ندارد بنابراین پیش بینی می شود روز جمعه ترافیک سنگینی را در بازگشت مسافران به تهران داشته باشیم.

سردار مؤمنی به رانندگان پرخطر هشدار داد: مأموران پلیس راهنمائی و رانندگی به شدت با رانندگان متخلف برخورد و از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی، جلوگیری خواهند کرد. گشت‌های نامحسوس پلیس در جاده‌ها با رانندگان متخلف به شدت برخورد خواهند کرد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: در محورهای کوهستانی و برفگیر همراه داشتن تجهیزات ایمنی همچون زنجیر چرخ، چراغ مه شکن و دیگر تجهیزات زمستانی در این تعطیلات الزامی است.

وی اظهار داشت: رانندگان هنگام انسدادهاى مقطعى صبور و شکیبا باشند و براى حفظ جان خود و دیگران از سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خوددارى کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 108612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =