«این مدال برنز دختران برایم ارزشی برابر با مدال طلای محسن شادی داشت.» این جمله را احمد دنیا مالی می گوید. رئیس موفق فدراسیون قایقرانی که زحمات چهار ساله اش با دو مدال روز هفتم به بار نشست.

او پس از پایان رقابت های روئینگ در گفت و گو با خبرآنلاین سفره دلش را باز کرد تعا از لحظاتی بگوید که تلاشش در رسانه ملی به سخره گرفته شده بود؛« راستش مدال برنز دخترانم برایم خیلی ببا ارزش بود. برای مدال این تیم از چهار سال قبل با خودم عهد  کرده بودم. راستش دوره قبل که رفته بودیم به بازی های دوحه کمتر از 4 ماه بود که روئینگ را در ایران داشتیم. آنجا در ظروع بازی های  روئینگ تیم بانوان مکا بعد از طی 500 متر از مسیر منحرف شد و به گوشه پیست آمد. شنیدم که گزارشگر محترم تلویزیون که بازی را پخش زنده می کرد بچه هایم را مسخره کرده. من ایشان را خیلی دوست دارم و خیلی هم محترم هستند اما همان جا با خدا عهد کردم این بچه ها باید در بازی های بعدی مدال بگیرند. از آن دوست محترم متشکرم که این انگیزه را در من ایجاد کرد و حالا هم برای این افتخار دخترانم شادم به آنها افتخار می کنم. رفتن شان روی سکو برای من به اندازه 10 مدال طلا می ارزد. محسن هم که مثل همیشه پیش رفت و توانست به مدالی را که لیاقنش را داشت دست پیدا  کند. من باید از مردم خوب کشورمان تشکر کنم که به ما اعتماد کردند و پول شان را در اختیارمان گذاشتند که بتوانیم به موفقیت برسیم.»

دنیا مالی قبل از مسابقات گفته بود اگر نتوانند مدال طلا کسب کنند ، استعفا می دهد اما به لطف درخشش ورزشکارانش او توانست به  آنچه وعده داده بود عمل کند. دنیا مالی در این باره می گوید:« من به آنچه گفتم اعتقادی راسخ داشتم . چون وقتی یک مدیری 5 سال جایی کار می کند و به نتیجه دست پیدا نمی کند یعنی توانایی تغییر ندارد و باید میدان را برای ورود تفکری جدید و نیرویی جوان تر و خوش فکر تر باز کند.»

یکی از دیگر نکاتی که دنیامالی در مصاحبه های مختلف به آن پرداخته این بحث جداسازی فدراسیون های قایقرانی از هم است . دنیامالی در این باره می گوید:« قطعا اگر این اتفاق می افتاد خیلی شرایط بهتر بود. من بارها گفتم اصلا اعتقاد ندارم که همه کارها را یک نفر به دوش بکشد و این قدر نیروی توانمند در این کشور داریم که هر کدام شان توان گرداندن ورزش را دارند. من معتقدم مشکل بزرگ ورزش مان نرم افزاری است. اگر مدیران خوبی تربیت کنیم ، بسیاری از مشکلات مان حل می شود.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 109231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =