هرکس که بگوید سلیقه ما و اطرافیان ما حق‌اند و دیگران باطل‌ و مثل خس و خاشاک به آنها نگاه کنند، در هر مقامی که باشد از بندگی خدا خارج شده است.

حبیب‌الله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که در مراسم « طلایه‌داران آفتاب» در بزرگداشت شهیدان امانی ، بخارایی ، صفارهرندی و نیک‌نژاد، سخن می‌گفت: اظهار داشت: خداوند در قرآن به اهل ایمان توسط پیغمبر پیام فرستاده و بندگانش را مورد مرحمت قرار داده و به پیامبر گفته شما وقتی با همدیگر حرف می‌زنید با بهترین روش حرف بزنید، شیطان میان بندگان من آشوب می‌کند. اینکه تصورمان این باشد که سلیقه‌ی ما و اطرافیان ما حق‌اند و دیگران باطل‌، مثل خس و خاشاک به آنها نگاه کنند، هر کس چنین تصوری داشته باشد، در هر مقامی که باشد از بندگی خدا خارج شده؛ زیرا خدا به بندگان پیغام داده هنگامی که با هم حرف می‌زنید، به بهترین روش حرف بزنید.

عسگراولادی هم‌چنین با اشاره به جلسه‌ شنبه‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: جلسه‌ با وضعی شروع شد که تازه آرا خوانده شده بود و من اجازه گرفتم و خطاب به ریاست مجمع گفتم شما در جریان اخیر با یک سماحتی برخورد کردید. شما و ناطق نوری گفتید ما در شرایط کنونی هیچ اظهارنظری نمی‌کنیم و در آینده به فرصت مقتضی صحبت خواهیم کرد. من از شما دو نفر تشکر می‌کنم و هنگامی که شما گله داشتید، این گله‌ها را در درون نظام مطرح کردید و به ولایت نامه نوشتید و غیر از چارچوب نظام عمل نکردید که باز هم از شما تشکر می‌کنم. نکته‌ی سوم اینکه از این سماحت استفاده کنید و در ادامه‌ی انتخابات شما با سماحت کمک کنید که ایشان هم تشکر کردند.

دبیر کل جبهه‌ی پیروان خط امام و رهبری با بیان این که « در رابطه با آنچه به سرنوشت امام و انقلاب مربوط می‌شود باید تعصبات را کنترل کنیم» اظهار کرد: برادران و خواهرانی که آزرده‌خاطر و معتقد هستند که نامزدهایشان رای نیاورده یا رای داشته‌اند اما رایشان خوانده نشده، این فرصت با حرکت‌های احساسی و غیرمنطقی تبدیل به تهدید می‌شود، همه باید کوشش کنیم، به خصوص برادرانی که شعار می‌دهند و راهپیمایی می‌کنند، اما باید توجه داشت تخریب ، سیاه‌نمایی و فحش دادن جز اینکه شیطان بزرگ خوشحال شود چیزی دیگری نیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 10954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =