ایرنا: عربستان برای اعضای گروهی متشکل از مقامات جاکارتا ازجمله وزیر زنان و حمایت از کودکان اندونزی که قصد دارند به منظور بررسی بدرفتاریهای اخیر با کارگران این کشور به ریاض سفر کنند، روادید صادر نمی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جاکارتا گلوب، ' لیندا گوملار' وزیر زنان و حمایت از کودکان اندونزی گفت که همچنان منتظر صدور روادید برای سفر به عربستان است.

این مقام اندونزیایی افزود: صدور روادید برای یک وزیر نه تنها باید مورد تایید سفارت عربستان در اندونزی قرار گیرد بلکه با مقامات این کشور در عربستان نیز باید هماهنگی صورت پذیرد.

این وزیر اندونزیایی تاکید کرد: صدور روادید برای هیات اعزامی بیشتر از حد معمول به طول انجامیده است که البته علت آن مشخص نیست و ما نیز نمی خواهیم با دید منفی به این مساله نگاه کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که روادید برای سایر افراد این گروه اندونزیایی نیز بدون مشکل صادر شود تا آنها بتوانند موضوع بدرفتاری با کارگران زن اندونزیایی در عربستان را بررسی کنند.

'مهایمین اسکندر' وزیر نیروی انسانی و مهاجرت اندونزی نیز در خبری اعلام کرد که جسد زن اندونزیایی که در عربستان کشته شده است، هفته آینده به کشور بازمی گردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 110191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =