هدفم قهرمانی در بازی‌های آسیایی بود و چاره‌ای جز دستیابی به این هدف نداشتم.

طالب نعمت‌پور پس از دستیابی به مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی گوانگجو با بیان این مطلب افزود:« این قهرمانی تنها حاصل تلاش من نیست. من در کنار خود دیگر کشتی گیران، مربیان و مسئولان فدراسیون کشتی را داشتم که طی چند ماه گذشته با هدف قهرمانی و موفقیت در گوانگجو تلاش کردیم.»

وی با تاکید بر اینکه مربیان تیم ملی کشتی فرنگی و مسئولان فدراسیون اجازه ورود حاشیه به این تیم را ندادند، ادامه داد:« ما طی چند ماه گذشته بدون مشکل تمرین کردیم و تمام هدف‌مان رسیدن به عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی گوانگجو بود. ما برای قهرمانی و دستیابی به مدال برنامه ریزی و تلاش کردیم و چاره‌ای جز رسیدن به این هدف نداشتیم.»

کشتی گیر وزن 84 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ابراز نارضایتی از عملکرد داوران در دیدار نهایی این وزن در بازی‌های آسیایی گوانگجو گفت:« پیش از مسابقه آقای بنا و دیگر مربیان تیم کشتی فرنگی ایران به من هشدار داده بودند که مراقب داوران باشم که به سود کشتی گیر کره‌ای قضاوت می کنند. من می دانستم که داور از حریفم حمایت می کنند به همین خاطر خودم را آماده کردم که هم با داور و هم با حریف کره‌ای مبارزه کنم. به همین خاطر خوشحالم که امروز در دیدار فینال 2 نفر را شکست دادم!»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 110280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =