دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: در دهه 70 احساس کردیم افرادی از درون انقلاب از مسئو لیت های نظام سوء استفاده و روش هایی را دنبال می کنند که با گفتمان انقلاب زاویه دارد.

به گزارش خبرآنلاین، حسین فدایی در برنامه تلویزیونی« نگاه دو» در پاسخ به سوالی درباره اهداف اولیه شکل گیری جمعیت ایثارگران،گفت:بعد از جنگ و در دهه 70 انتظار همه ملت ایران آن بود که سرمایه عظیم انسانی که در سالهای دفاع مقدس در جبهه ها حضور پیدا کرده بود، برای پیشرفت کشور و اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی به میدان بیاید تا با عدالت و کارآمدی، کام ملت ایران را شیرین کنند.

وی با اشاره به مخالفت نظام سلطه و طراحی تهاجم فرهنگی برای مقابله با انقلاب اسلامی،خاطر نشان کرد: ما در دوران دفاع مقدس وظیفه دفاع از کشور را داشتیم اما بعد از آن احساس کردیم در عرصه فرهنگی و سیاسی تکلیفی داریم و بر این اساس مبارزه با تهاجم فرهنگی را با همکاری تعدادی از جانبازان و ایثارگران طراحی کردیم.

فدایی گفت :تا سال 75 که این مبارزه تبدیل به مبارزه سیاسی شد و برای اینکه شکل قانونی داشته باشد جمعیت ایثارگران در قالب یک تشکل سیاسی ثبت کردیم.

فدایی ادامه داد: در آن دوران احساس کردیم افرادی از درون انقلاب از مسئو لیت های نظام سوء استفاده و روش هایی را دنبال می کنند که با گفتمان انقلاب زاویه دارد.

به گفته دبیر کل جمعیت ایثارگران، تحلیل این مجموعه سیاسی در آن دوران صحیح بود چرا که افرادی با «ریا و تزویر» تظاهر به اعتقاد به آرمانهای امام ، انقلاب و شهدا کردند ، در حالی که ماهیت آنها «سکولار»بودو از اصل گفتمان انقلاب زاویه گرفته بودند.
فدایی در ادامه با بیان اینکه با همه کسانی که به راه امام، انقلاب و شهدا اعتقاد اشتند
گفت وگو کردیم.

وی تصریح کرد:خیلی از این افراد، در جریان فتنه سال قبل سرمدار این جریان بودند و معظلاتی را برای خود و نزدیکانشان به وجود آوردند.

فدایی گفت:این سیر نتیجه ای جز فاصله گرفتن از امام و محکمات انقلاب نداشت و نتیجه آن نیز بهره برداری دشمن بود.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 110957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۵
    0 0
    اتفاقا متظاهرین به آرمان های امام( ره) انجمن حجتیه بودند نمی دانید بدانید.