انتخاب سرمربی پرسپولیس به امروز افتاد.

نمایش قدرت عباس انصاری‌فرد صبح دیروز اجرا شد. او با میزبانی از کلاوس تاپ‌مولر مربی سرشناس آلمانی و پرزویچ کروات در فاصله زمانی 2 ساعته در دفتر کارش نشان داد که قرار است با حمایت کامل سازمان ورزش، مرد اول پرسپولیس باشد.

او که امید دارد با منتفی شدن حضور کاشانی در تیم و با اضافه شدن مجدد علی سعیدلو به هیأت‌مدیره تیم، اختیار عمل را در تیم به دست بگیرد، می‌خواهد سرمربی سرشناسی را برای تیمش بیاورد و همان سیاستی را در پیش بگیرد که قبل از او برادر کوچکتر در دوران مدیریتش برای این تیم انجام داده و توانسته بود از خود نامی خوش در ذهن طرفداران تیم به‌جای بگذارد.

انصاری‌فرد پس از این مذاکرات با مربیان سرشناس، به خبرنگاران گفت: «از میان کلاوس تاپ‌مولر و پرزویچ سرمربی جدید پرسپولیس را معرفی می‌کنیم. جلسه کمیته فنی با حضور کلاوس تاپ‌مولر و سپس لوکا پرزویچ برگزار شد و ما نقطه نظرات این دو مربی را بررسی کردیم و بی‌تردید روز یکشنبه سرمربی تیم پرسپولیس از میان یکی از این دو مربی معرفی می‌شود.

پرزویچ سؤال‌های بیشتری داشت و صحبت‌هایی که با یکدیگر داشتیم کمی بیشتر طول کشید اما قرار شد صحبت‌های بیشتر را با تاپ مولر فردا انجام دهیم و در نهایت پس از جمع‌بندی نهایی نام سرمربی را اعلام کنیم.»

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که شانس کدام یک از این دو مربی برای هدایت پرسپولیس بیشتر است، گفت: «هر کدام از آن‌ها نقطه نظرات مربوط به خود را داشتند و مربیان بزرگ و سطح بالایی هستند اما حسن پرزویچ این است که سابقه کار در آسیا را داشته است، البته تاپ مولر هم مربی بزرگی است و موفقیت‌های بین‌المللی داشته است.»

پیشینه تاپ مولر در عرصه مربیگری درخشان‌تر است. او از سال 1987 وارد این عرصه شده و سابقه کار در تیم‌هایی چون سالمروهر، اولم، ویسموت آئوه، اینتراخت فرانکفورت، بوخوم، بایر لورکوزن، هامبورگ و تیم ملی گرجستان را در کارنامه دارد.

پرزویچ هم که از سوی ایویچ به پرسپولیس توصیه شده است علاوه بر اندرلخت بلژیک سابقه کار در تیم ملی بحرین را دارد.
 
این تصمیم‌های انصاری‌فرد درحالی عملی می‌شود که هنوز هیأت‌مدیره پرسپولیس در نابسامانی به سر می‌برد و اگر وعده دولت پیش از انتخابات درباره واگذاری بی‌قید و شرط این تیم‌ها به مردم عملی شود، هیأت‌مدیره و مدیریت تیم باید از سوی مالکان مردمی تیم گزینش شوند. البته هنوز حبیب کاشانی سعی می‌کند تا به پرسپولیس برگردد و این تلاش باعث می‌شود جایگاه انصاری‌فرد همچنان لرزان باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 11112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =