هفته چهاردهم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا آلمان با پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل اینتراخت فرانکفورت و شکست سنگین شالکه در مصاف با کایزرسلاترن پیگیری شد.

هفته چهاردهم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا آلمان با برگزاری پنج بازی پیگیری شد که طی آن تیم‌های بایرن مونیخ، کایزرسلاترن، هامبورگ و هانوفر مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و جدال تیم‌های هوفنهایم و بایرلورکوزن نیز با نتیجه تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید.

در حساس‌ترین دیدار تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه "آلیانتس آره‌نا" به دیدار اینتراخت فرانکفورت رفت و موفق شد با حمایت تماشاگران خودی این تیم را به نتیجه 4 بریک از پیش رو بردارد. برای بایرن در این دیدار خانگی آناتولی تیموچوک (29 و 88)، توماس مولر (59) و ماریو گومژ (61) گلزنی کردند و تک گل تیم اینتراخت نیز توسط تئوفانیس جیکاس در دقیقه 33 به ثمر رسید. بایرن مونیخ با این پیروزی 23 امتیازی شد و به رده پنجم جدول بوندس‌لیگا صعود کرد.

همچنین تیم کایزرسلاترن دست به کاری بزرگ زد و در ورزشگاه "فریتز والتر" با نتیجه 5 برصفر از سد شالکه گذشت. برای کایزرسلاترن در این بازی سرجان لاکیچ (8 و 56)، آمدیک (39)، ایو ایلیچویچ (76 - پنالتی) و یان مورافک (88) گلزنی کردند و زمینه صعود این تیم 17 امتیازی را به سکوی یازدهم جدول فراهم آوردند. شالکه در حال حاضر با 13 امتیاز رتبه پانزدهم جدول رده بندی بوندس‌لیگا را در اختیار دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 111532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =