علیپور که نامش با منشور اخلاقی گره خورده به ایسنا می‌گوید مدیرعاملی که کار رسانه‌ای می‌کرده از حضور در فوتبال محروم شده است.

علیرضا علیپور دبیر هیات رسیدگی به تخلفات فوتبال حرفه‌ای در مورد عملکرد این هیات می‌گوید: «در چند وقت گذشته دو پرونده محکومیت داشتیم که یکی از آنها مدیرعامل یک باشگاه بوده که بیشتر در کار رسانه‌ای فعالیت می‌کرده و چون تخلفی را مرتکب شده حکم به محرومیت او داده‌ایم. دوم این که پرونده مصطفوی به عنوان رییس اسبق فدراسیون فوتبال مطرح بوده است. او در زمانی که ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده داشته مدعی بوده که مبالغی را خرج کرده است که در آن زمان فائقی معاون سازمان تربیت بدنی این هزینه‌ها را تایید کرده است اما مدارک برای ما چندان روشن نیست.»

علیپور ادامه می‌دهد: «به او اعلام کرده‌ایم که باید مدارک مثبته خود را ارائه کند، به همین خاطر تا زمانی که او این مدارک را به ما نداده از فعالیت در فوتبال محروم است. ضمن این که کسانی که مسوول بوده‌اند و بدون دریافت مدارکی مستند هزینه‌های مصطفوی را تایید کرده‌اند، باید مدارک‌شان را ارائه کنند که تا به حال چنین کاری صورت نگرفته و اگر این افراد مدارک‌شان را به ما ندهند فارغ از اینکه در گذشته چه سمتی داشته‌اند پرونده این افراد را به سازمان بازرسی کل کشور می‌دهیم چرا که آن‌ها باید جوابگوی امضای خود باشند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 112431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =