پرس تی وی : شهرزاد میرقلی خان، زن ایرانی که از سال پیش تاکنون در زندان آمریکا محبوس است، بار دیگر از بدرفتاری شدید و شکنجه مسئولان زندان خبر داد.

شبکه تلویزیونی" پرس تی وی"، شهرزاد میرقلی‌خان زن ایرانی که از 2007 میلادی تاکنون در زندان آمریکا محبوس است، بار دیگر از بدرفتاری شدید مسئولان زندان خبر داد و گفت: شکنجه‌های سخت و مشکلات و مسایل فراوانی را متحمل شده و تحت فشارهای روانی و فیزیکی بی‌شماری قرار گرفته است.

وی افزود: شاید مسئولان زندان به‌ طور مستقیم و با دست شما را نزنند اما شیوه برخورد آنها، نحوه‌حبس و یا وقتی شما را وادار می‌کنند تا زمین را تمیز و کمدها را جابه‌جا کنید، همه صدمات جبران‌ناپذیری به جسم و روح انسان وارد کند.

این زن ایرانی محبوس در زندان آمریکا با اشاره به اعمال شیوه‌های گوناگون شکنجه فیزیکی و روحی علیه وی تصریح کرد:‌ از این آدم‌ها و نحوه برخوردشان متنفرم و ترجیح می‌دهم بمیرم اما حتی یک روز دیگر در این زباله‌دانی زندگی نکنم.

میرقلی‌خان اوایل هفته جاری نیز در مصاحبه با پرس‌تی‌وی گفته بود به مدت یک هفته در زندان انفرادی محبوس بوده است.
وی بار دیگر تاکید کرد که از حقوق قانونی‌اش در مکاتبه با رییس‌جمهوری ایران یا آمریکا محروم شده است.

وی که دو فرزند دارد، در سال 2007 هنگامی که 26 سال سن داشت، در آمریکا بازداشت شد.
محمود سیف همسر پیشین شهرزاد، به تلاش برای صادرات دوربین‌های دید در شب از اتریش به ایران متهم بوده است اما شهرزاد در غیاب شوهرش، بازداشت و در دادگاه فدرال فلوریدا به پنج سال زندان محکوم شد./س

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 112629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
    1 0
    ما نفهمیدیم از سال پیش زندانی بوده یا از سال 2007؟