۰ نفر
۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۹

پنجمین نمایشگاه موضوعی کتاب در کتابخانه حسینیه ارشاد برپا شد تا این حسینیه قدیمی و شناخته‌شده بار دیگر با حضور اهالی فرهنگ و کتاب‌دوستان شلوغ شود.

پنجمین نمایشگاه موضوعی کتاب به مناسبت «روز تکریم بازنشستگان» پنجشنبه در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد آغاز به کار کرد.


پریسا امیر قاسم خانی، مسئول روابط عمومی کتابخانه حسینیه ارشاد هدف از برپایی نمایشگاه را آشنایی عموم مردم با منابع کتابخانه حسینه ارشاد دانست و گفت: این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ایجاد علاقه مندی به مطالعه بر پا شده است.

وی در گفت وگو با ایرنا افزود: در این نمایشگاه که از امروز به مدت یک هفته برپا است، بخش های امانت، نشریات ادواری، کودکان و نوجوانان با موضوعاتی در باره بازنشستگان، به همراه کتابشناسی کاملی با 105 عنوان منبع برای بازنشستگان دایر شده است.

قاسم خانی اضافه کرد: این کتاب شناسی کامل در مباحث مختلف می تواند منبع خوبی برای دانشجویان و محققان باشد.

وی ویژگی این نمایشگاه موضوعی در حوزه‌های مختلف را «تطابق آن با سالروزهای تقویم رسمی کشور» دانست و گفت: «چند نمایشگاه قبلی با موضوع های ماه رمضان، دختران و فرهنگ عمومی برگزار شده بود.»

خانم قاسم خانی استقبال از این طرح را خوب ارزیابی کرد و گفت: این طرح نیز مانند طرح مبادله کتاب با استقبال خوب مردم و علاقه مندان به کتاب مواجه شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه کتاب با موضوع «بازنشستگان» می‌توانند به کتابخانه حسینیه ارشاد بالاتر از سه راه ضرابخانه مراجعه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 112849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
    1 1
    حسينيه رو مي خوان بكنند پايگاه غربزده ها و كودتاچيان سبز و مكرو و مكروالله والله خيرالماكرين