کمیسیون تلفیق مجلس برای بررسی مواد مراعا مانده از لایحه برنامه پنجم صبح امروز تشکیل جلسه داد. جلسه‎ای که به دلیل مفصل شدن بررسی‌ها نیمه کاره ماند و به شیفت عصر موکول شد.

به گزارش خبرآنلاین، در حال حاضر جلسه نوبت عصر کمیسیون تلفیق در حال برگزاری است و اعضای آن این احتمال را می‎دهند که این جلسه به نوبت سوم هم بکشد.

عزت‎الله یوسفیان ملا به «خبرآنلاین» گفت که تلفیق باید تا صبح فردا نتیجه مواد مراعا مانده را به صحن علنی گزارش کند. محمدرضا تابش دیگر عضو کمیسیون تلفیق نیز به «خبرآنلاین» گفت که اگر در نوبت عصر بررسی این مواد به اتمام نرسد، تداوم جلسه تلفیق تا نیمه شب هم محتمل است. کما اینکه در طول بررسی لایحه برنامه پنجم نیز بارها این اتفاق افتاد.

گفتنی است در جلسه صبح امروز کمیسین تلفیق، نمایندگان به کاهش چهار وزارتخانه در دو سال اول اجرای قانون برنامه پنجم رای دادند و تعیین تکلیف درباره استقلال بانک مرکزی را هم به شورای نگهبان واگذار کردند.

البته هنوز تکلیف مواد مراعا مانده در فصول آموزش و پرورش و بهداشت و درمان مشخص نشده است. موادی که دال بر واگذاری برخی تکالیف حاکمیتی به بخش خصوصی در زمینه بهداشت و آموزش بود و به گفته رئیس مجلس قرار بر استعلام از دفتر رهبری بود.

/111ف

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =