بارش شدید باران دربرخی مناطق ایتالیا موجب جاری شدن سیل و بالا آمدن سطح آب در رودخانه ها شده است.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر از رم، در پی بارش باران های سیل آسا در شهر تاریخی ونیز ، سطح اب دریا به میزان 145 سانتیمتر افزایش یافته و اهالی این شهر و گردشگران خارجی با پوشیدن چکمه های بلند لاستیکی و حتی لباس های غواصی در این شهر تردد می کنند.

این برای نخستین بار است که ونیزی ها با لباس غواصی به سر کار خود می روند. این درحالیست که در شهر رم هم بارش باران در یک هفته گذشته، سطح اب رودخانه توره در پایتخت ایتالیا را به میزان 12 متر افزایش داده است.

یک شهروند دیگر به خبرنگار واحد مرکزی خبرگفت: هر چند بارش باران چند ساعتی است که متوقف شده اما سطح اب رودخانه باز هم بالاتر خواهد امد.

با وجود انکه مقامات شهرداری در رم به اهالی این شهر هشدار داده اند تا به این رودخانه نزدیک نشوند اما برخی از شهروندان برای صید ماهی به انجا می روند.

یک خانم سالمند اهل رم نیز گفت: افرادی که پایین پله مشغول ماهیگیری هستند کار خطرناکی می کنند چرا که به مردم سفارش شده که هر لحظه سطح اب رودخانه بالاتر می رود.

سطح اب رودخانه توره در رم بر اثر بارش باران های سیل اسا در این شهر، به اندازه ای بالا امده که بسیاری از علائم راهنمایی و رانندگی را که در کنار این رودخانه قرار دارد پوشانده است.
خ

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =