رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت استعفایش رد شده و دوباره کارش را از سر گرفته است.

کریم صفایی ، رئیس فدراسیون تیر و کمان که در بازی های آسیایی گوانگژو کاروان اعزامی اش نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند در این باره گفت:« ما خیلی هم بد نبودیم. بچه ها تلاش شان را کردند اما وقتی با کمترین تجربه بین المللی تیم مان اعزام شده نباید توقع خیلی بیشتر از این هم از بچه ها داشت.»

او در پاسخ به این شوخی همراه با طعنه که در محل برگزاری بازی ها گفته می شد ، ساکنین خانه های اطراف سالن تیر و کمان ورزشگاه آوتی گوانگژو به دلیل خسارت هایی که تیراندازهای ایرانی به دیوارهای شان زده اند از فدراسیون ایران شکایت کرده اند گفت:« اتفاقات تیرهای ما خیلی هم به خطا نرفت و بچه ها خیلی خوب سیبل را نشانه می گرفتند. حالا من هم یک مقدار شلوغش کردم و گفتم نباید به نپال می باختیم و 20 امتیاز بین مان فاصله می افتاد . خوب نبودیم اما فاجعه آمیز هم نشدیم.»

او درباره استعفایش گفت:« من برای باخت به نپال استعفا دادم تا دست مدیران سازمان ورزش باز باشد. البته این استعفا برای هفته قبل بود . خواستم که دست مدیران سازمان باز باشد و اگر صلاح می دانند رئیس جدیدی را انتخاب کنند اما آقای سعیدلو کمی هم از کارم دلخور شدند که چرا بی هماهنگی چنین تصمیمی گرفته ام و قرار شد که به کارم ادامه بدهم »

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =