رئیس مجلس حضور کاروان آسیایی کمک‌رسانی به مردم غزه در ایران را خیرمقدم گفت.

به گزارش خبرآنلاین، در پایان جلسه علنی امروز علی لاریجانی با اشاره به حضور کاروان آسیایی کمک رسانی به مردم غزه در ایران اظهار داشت: کاروان کمک رسانی به مردم غزه که یک کاروان آسیایی است و کشورهای مختلف آسیایی در آن حضور دارند به ایران رسیده است، که این حضور را خیرمقدم عرض می کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش این کشورها و نمایندگان عزیز این بود که حرکت عظیم کمک رسانی به مردم غزه مستمر ادامه یابد و در این امر اهتمام ورزیدند، تصریح کرد: امیدواریم در این چند روز که این کاروان مهمان جمهوری اسلامی و بعضی از شهرها است، به گرمی مورد استقبال مردم قرار گیرند.

گفتنی است 200 نماینده مجلس نیز با صدور بیانیه‏ای با اعلام حمایت از هر گونه تلاش در جهت مبارزه با ظلم و کاروان آسیایی همبستگی با مردم فلسطین، بخشی از حقوق ماهیانه خود را اختصاص به مردم مظلوم غزه اختصاص دادند.

در این بیانیه با اعلام خرسندی از حضور جمعی از فعالین عرصه صلح جهانی و حقوق بشر از حوزه آسیا و اقیانوسیه در ایران برای کمک به مردم غزه، ابراز امیدواری شده بود تا روزی شاهد برگزاری رفراندومی مردمی با حضور تمامی فلسطینی‎های بومی آن سرزمین از مسلمان و مسیحی و یهودی بوده و شاهد برچیده شدن رژیم نژادپرست اسرائیل باشند.

/111ف

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 114475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =