براثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه مینی بوس که بعد از ظهر امروز در محور مواصلاتی شهرستان فریدن استان اصفهان رخ داد ، شش نفر کشته و 14 نفر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، "سرهنگ علی دشتی" فرمانده انتظامی شهرستان فریدن استان اصفهان در این باره به خبرنگار ما گفت: بعد از ظهر امروز درمحور داران به الیگودرز این شهرستان یک دستگاه خودروی کامیون بنز با یک دستگاه مینی بوس حامل 17 مسافر برخورد می کند.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه شش نفر از مسافران مینی بوس بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت می کنند.

این مقام مسئول عنوان داشت:همچنین راننده و دو سرنشین کامیون به همراه 11 مسافر مینی بوس نیز به شدت دچار مصدومیت می شوند که خوشبختانه با همکاری پلیس و نیروهای امدادی چهار نفر از مصدومان به وسیله بالگرد به بیمارستان الزهرای اصفهان منتقل و بقیه نیز جهت مداوا به بیمارستان های اطراف اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در خصوص علت این حادثه به خبرنگار ما گفت: براساس اعلام کارشناسان پلیس راه ، بی احتیاطی راننده کامیون بنز و انحراف به چپ آن ناشی از خستگی و خواب آلودگی علت اصلی این حادثه تشخیص داده شده است.

سرهنگ "دشتی" در پایان یادآور شد: لازم به توضیح است که در ابتدا تعداد کشته ها هشت نفر اعلام شده بود که در بررسی صورت گرفته توسط ماموران پلیس راه علایم حیاتی در دو نفر از آنها دیده شد و سریعاً جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
خ

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 114764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =