رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در باره ریشه اغتشاشات اخیر اظهار نظر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، اصغر جهانگیر  در نشستی خبری که در نمایشگاه جامع عملکرد سی سال قوه قضائیه برگزار شد درباره اغتشاشات چند روز گذشته  خاطرنشان کرد: براساس قانون در این زمینه مسئولیتی نداریم اما در صورتی که دستگاه‌های امنیتی و انتظامی درخواست کمک کنند، یاری می کنیم.

جهانگیر با بیان اینکه اغتشاشات در حدی نبوده است که همه ظرفیت‌ها به‌کارگیری شود، گفت: حضور مردم همچون گذشته تعیین کننده بوده و هست و این حضور همواره ضامن امنیت است.

وی افزود: اغتشاشات گذشته لایه ای ریشه‌دار ندارد و پس از حضور مردم در صحنه اثری از آن دیده نشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 11477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۵
    1 0
    به مسئول حفاظت قوه قضاییه چه ربطی داره!! اگر عرضه دارد به جای اظهار نظر در مواردی که به او ربطی نداره و بی قانونی است جلوی این همه فساد رادر قوه قضاییه بگیرد که جزء مسئولیت اوست اظهار نظر به مواردی که به وظیفه کسی ربطی نداره بی قانونی است ضمن اینکه به دست امثال شما هم آتو میدهد تا تیتر بی ربط بزنید!!
  • احدی IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۶
    1 0
    کاملا درست است وحدت اسلامی این مملکت ریشه در تاریخ دارد وگسسستنی نیست
  • بدون نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۵
    2 0
    بنده با اغتشاشگران صددرصد مخالف هستيم ولي آقاي رئيس حفاظت واطلاعات بهتر است فكري بحال حق كشي در به اصطلاح دادگستري استان گيلان وخصوصا صومعه سرا بكند كه چگونه در آنجا خون طبقه زحمتكش وكشاورزي كه كسي را ندارد همچو زالو ميمكند وهركسي پارتي در صومعه سرا داشت پادشاهي ميكند اگر ايشان راست ميگويد قضات آنجا را توجيه كند كه عدالت را درنظر بگيرند نه حرف آن وكيلي كه خانمش كارمند دادگستري است وشوهرش وكالت ميكند وخلاصه اينكه پول وپارتي در استان گيلان حرف اول وآخررا مي زند .