در پی بارش سنگین برف در لندن دو فرودگاه بزرگ هیثرو و گتویک تا اطلاع ثانوی بسته شدند.

به گزارش بی بی سی بریتیش ایرویز از ساعت 16 بوقت گرینویچ بدلیل یخبندان بوجود آمده در سطح فرودگاه تمام پروازهای خود را لغو کرد. همچنین خطوط راه اهن جنوب و جنوب شرق و جنوب شرق نیز بدلیل وخامت آب و هوا نیز بسته شده است.
از اوایل شنبه برف سنگینی لندن و اطراف آنرا در بر گرفته و تاکنون 15 سانتی متر برف داخل شهر و 25 سانتیمتر برف در بیرون از شهر باریده است. این امر موجب اخلال در حرکت قطار و رفت و آمد مردم شده است و مسافرانی که قصر خرید کریسمس و رفتن به سفرهای دور دست را دارند، در خانه زمین گیر کرده است.
بریتیش ایرویز به مسافران توصیه کرده به خانه های خود روند و بعد از بازگشایی راهها مجددا به فرودگاهها بازگردند. این در حالی است که مسافران خارجی در ترمینال هیثرو سرگردان شده اند. سرویس یورواستار بعنوان قطارهای سریع السیر نیز برنامه های خود را با تاخیر زیاد انجام می دهد.
بوریس جانسون شهردار لندن اعلام کرده جاده ها یخ زده اند وحرکت روی جاده ها مخاطره امیز بوده و انتظار می رود وضعیت بدتر نیز شود و لذا به مردم توصیه کرده در خانه های خود بمانند. به گفته وی بارشهای ادامه داری که دو هفته ای است لندن و انگلیس را در بر گرفته ادامه خواهد داشت.

/56

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 116792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام SE ۱۸:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۷
    1 0
    بابا انقدر بزرگش نکنین ما داریم اینجا درس میخونیم از دست اخبارهای ایران خانواده ها نگران میشن. فکر میکنین اینجا 100 متر هم برف بیاد زندگی مختل میشه؟ نه بخدا اینجوری نیست اینا حواسشون به مردمشون هست.