سایت رجانیوز نوشت:

 با وجود استنکاف چند باره خانم ترکستانی از پذیرش ریاست سازمان ملی جوانان به‌دلیل مشکلات جسمی و پرداختن به وظیفه اصلی خود در خانواده، رئیس دفتر رئیس جمهور، در سخنانی که در حاشیه عزیمت به استانبول ایراد کرد، باز هم بر پذیرش این مسئولیت از سوی ترکستانی اصرار و حتی روز تودیع و معارفه را هم مشخص کرد. 

 ترکستانی که گفته می شود به دلیل مشکلات جسمی و مهیا نبودن شرایط خانوادگی مایل به پذیرش این مسئولیت نبوده و این موضوع را در چند مصاحبه و یک اطلاعیه به‌طور رسمی اعلام کرده است، همچنان مورد توجه این جریان است.
ترکستانی که اکنون معاون وزیر بهداشت است، در اطلاعیه‌ای که خبرگزاری فارس متن آن را منتشر کرد، از رئیس‌جمهور خواست این مسئولیت را به فرد دیگری واگذار کند. اما رحیم مشایی در واکنش به این خبر گفت:‌ "چه کسی گفته خانم ترکستانی قبول نکرده است؟ در حالی که ایشان این حکم را پذیرفته‌اند، البته اخیراً بیمار بودند و به این دلیل تردید کرده بودند که نتوانند این کار را انجام دهند اما خوشبختانه حال‌شان خوب شده و فکر می‌کنیم روز یکشنبه تودیع و معارفه خواهیم داشت."
این در حالی است که حتی در صورتی که ترکستانی مغلوب اصرار این جریان شده و مجبور به پذیرش مسئولیت شود، به دلیل بی‌میلی، بی‌انگیزگی و رضایت نداشتن خانواده در زمینه پذیرش این مسئولیت، نخواهد توانست به‌طوری که شایسته سازمان متعلق به جوانان ایرانی است، ایفای وظیفه کند، آنچنان‌که تمایل نداشتن بذرپاش برای پذیرش این مسئولیت از ابتدای انتصاب و تمایل او به باقی ماندن در حوزه صنعت موجب شد تا وی در میانه دوره مسئولیتش از این بخش کنار رفته یا به تعبیری کنار گذاشته شود.
به هر حال به‌نظر می‌رسد با شرایط به‌وجود آمده، خانم ترکستانی گزینه مناسبی برای تصدی این پست نبوده و لازم است فرد جدیدی برای این جایگاه معرفی شود. البته به شرطی که جریان خاص، از تصاحب یک معاونت دیگر در دولت صرف نظر کرده باشد.

14202

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 117927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
    0 0
    بله خب...سایپا کجا و سازمان ملی جوانان کجا....