۰ نفر
۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۳

مردی که با شلیک گلوله یک مهندس جوان را در کلاله استان گلستان کشته و متواری شده بود، دستگیر شد. عامل جنایت در بازجویی‌های پلیسی مدعی شد هنگام فسخ معامله قطعه زمینی، با مرد مهندس مشاجره و سپس مرگش را رقم زده است.

به گزارش «جام‌جم»، روز جمعه گذشته 2 مرد جوان به قصد حضور در محل کار خود در یک مرکز پرورش ماهی، به روستایی در کلاله از استان گلستان رفتند. دقایقی از حضورشان در این محل نگذشته بود که با صدای شلیک گلوله کارفرمای خود به نام محسن را چند بار صدا زدند ولی از او پاسخی نشنیدند.

با ظنین شدن به اوضاع به محل پارک خودروی مهندس رفتند و مشاهده کردند او با شلیک گلوله کشته شده است. به این ترتیب با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفتند و ماجرا را خبر دادند.

با این تماس ماموران انتظامی استان گلستان با حضور در محل حادثه و گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای گلستان، جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند. ماموران در ادامه تحقیقات، خانواده مقتول را شناسایی و به مرکز پلیس احضار کردند.

مهندس در اولین روز کاری کشته شد

در تحقیق از خانواده مقتول معلوم شد مهندس جوان از 4 سال پیش قصد اجرای پروژه‌ای در زمینه شیلات را داشته ولی موفق به یافتن سرمایه‌گذار نشده، تا این که تصمیم گرفته به تنهایی پروژه را عملی کند و روز حادثه نخستین روز کاری‌اش بوده است.

با اطلاعاتی که از خانواده مقتول به دست آمد، این فرضیه قوت گرفت که مرد مهندس به انگیزه انتقام‌گیری کشته شده است. به این ترتیب روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و ماموران پی بردند در چند مرحله افرادی، مهندس جوان را تهدید به مرگ کرده و حتی یک بار هم او با مالک قبلی قطعه زمینی که برای احداث پروژه شیلات بوده، اختلاف و درگیری داشته است.

اعتراف یکی از مظنونان

بنابراین 5 نفر در این ارتباط به عنوان مظنون دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شدند و اظهارات متناقضی را گفتند تا این‌که چند روز پیش یکی از مظنونان به قتل مرد مهندس اعتراف کرد.

اعتراف به قتل

متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش قطعه زمینی را به مرد مهندس فروختم. پس از معامله، چند نفر از اهالی از من خواستند معامله را فسخ کنم و زمین را با مبلغی بیشتر به فردی دیگر بفروشم.

متهم یادآور شد: چند بار از مرد مهندس خواستم معامله را فسخ کند، اما نپذیرفت. بنابراین با او درگیر شده و چند بار نیز وی را به مرگ تهدید کردم، اما حاضر به پس دادن زمین نشد.

متهم افزود: بنابراین در نخستین روز کاری‌اش به محل اجرای پروژه رفتم و پس از مشاجره، با شلیک به مرد جوان او را به قتل رسانده و پیش از حضور کارگران فرار کردم.

بنابراین گزارش، متهم به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات از عامل جنایت ادامه دارد.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =