لیست بهترین بازیکنان حاضر در گروه دوم جام ملت‌های آسیا.

لیست بازیکنان تیم‌های گروه دوم هم مثل لیست بازیکنان گروه اول جام ملت‌های آسیا پر است از بازیکنانی که سنی از آن‌ها گذشته و سال‌ها بازیکنان مشهور کشور خود بوده‌اند. امسال در جام ملت‌های آسیا بیشتر بازیکنان کلیدی تیم‌ها از بازیکنانبا تجربه هستند و به احتمال فراوان این جام پدیده‌های زیادی نخواهد داشت. پیش از این لیست بازیکنان گروه اول جام ملت‌ها را بررسی کرده بودیم و حالا بررسی گروه دوم این مسابقات پیش روی شماست.

عربستان

بازیکنان کلیدی

رضا توکار: مدافع خشن و قدرتمندی الاتحاد بی شک مهمترین مهره خطر دفاعی تیم ملی عربستان است. او تا پیش از جام ملت ها به جمع صدتایی ها می پیوندد. توکار تا به حال 98 بازی ملی برای تیم ملی عربستان انجام داده و در 8 سال گذشته همواره مهره ای ثابت برای تیم ملی کشورش بوده است.

محمد الشلهوب: ایرانی ها به خوبی او را می شناسند. محمد که در لیگ قهرمانان مقابل ذوب آهن بازی کرد هافبک توانمندی است. او در کنار بازیسازی گلزنی خوبی هم محسوب می شود و در 58 بازی 22 گل برای تیم ملی عربستان به ثمر رسانده است.

محمد نور: او هم در الاتحاد بازی می کند. نور در خط هافبک عربستان به خوبی کنار شلهوب بازی می کند. او تا به حال 47 بازی ملی انجام داده و 23 گل به ثمر رسانده است.

یاسر القحطانی: این فوروارد در سطح آسیا به اندازه کافی شناخته شده است. آمار 68 بازی ملی و 50 گل زده به خوبی نشان می دهد او چه مهاجم کار درستی است. قحطانی که نقش زیادی در صعود الهلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت امید اصلی خط حمله عربستان محسوب می شود.

سرمربی: خوسه پسیرو(برزیل)

 

ژاپن

بازیکنان کلیدی

یوجی ناکازاوا: کاپیتان ژاپن در خط دفاع این تیم بازی می کند. او که در جام جهانی گذشته ظرافت کار خود را به حداکثر رسانده بود نشان داد می تواند بهترین مهاجمان را کنترل کند. او به ویژه در بازی هلند نمایش خیره کننده ای داشت. ناکازاوا که در تیم یوکوهاما مارینوس بازی می کند به قدر کافی کارکشته و با تجربه است. او 102 باز ملی در کارنامه دارد و تا به حال 17 گل به ثمر رسانده است.

یاسوهیتو اندو: او برای ایرانی ها به قدر کافی شناخته شده است. اندو 100 بازی ملی در کارنامه دارد. او در تیم گامبا اوزاکا بازی می کند و تا به حال 7 گل ملی به ثمر رسانده است. اندو در سال 2009 بهترین بازیکن سال آسیا هم شد.

شونسوکه ناکامورا: هافبک تیم یوکوهاما مارینوس که در سال 2004 بهترین بازیکن جام ملت ها شد، سابقه بازی در تیم های رجینا، سلتیک و اسپانیول را در کارنامه دارد. او در سال 2010 به جی لیگ بازگشت. ناکامورا در جام ملت ها به جمع صدتایی ها می پیوندد. او تا به حال در 98 بازی ملی برای ژاپن 24 گل زده است.

جونیچی ایناموتو: کاواساکی فرونتال در فصل 2010 توانست او را از باشگاه استادیا رنس فرانسه بخرد و به جی لیگ بازگرداند. ایناموتو که پیش از آن در باشگاههای گالاتاسرای و اینتراخت فرانکفورت هم بازی کرده بود، از آن هافبک های با تجربه و تاثیر گذار است. حضور او نیز به استحکام خط هافبک ژاپن می افزاید. ایناموتو تا به حال 82 بازی ملی انجام داده و تنها 5 گل زده است.

سرمربی: البرتو زاکرونی(ایتالیا)

 

اردن

بازیکنان کلیدی

حسونه الشیخ: آمار دقیقی از بازی های ملی این هافبک 173 سانتی متری وجود ندارد. او در تیم الفیصلی اردن بازی می کند و یکی از امیدهای این کشور برای جام ملت ها است.

اودای سفی: جزو معدود لژیونرهای تیم ملی اردن است. او در تیم اسکودا شانتی یونان بازی می کند. این فوروارد تاثیر گذار که تا به حال 22 بازی ملی برای اردن انجام داده 10 به ثمر رسانده است. او امید اول عدنان حمد عراقی در خط حمله تیمش است.

سرمربی: عدنان حمد(عراق)

 

سوریه

بازیکنان کلیدی

موسب بالهاس: گلر با تجربه سوریه که در تیم الکرامه بازی می کند، فنیال لیگ قهرمانان آسیا را با آنها تجربه کرده است. او تا به حال 45 بازی ملی هم برای تیم ملی سوریه انجام داده است.

محمد الزنو: از سال 2004 در تیم ملی کویت بازی می کند. او در فصل جاری از تیم العربی جدا شد و به الکرامه پیوست. الزنو که که در تیم راه آهن ایران هم بازی کرده 35 بازی ملی در کارنامه دارد و 16 گل به ثمر رسانده است.

سرمربی: فجر ابراهیم(سوریه)

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
    0 0
    از سال 2004 در تیم ملی کویت بازی می کند