«تحقیق و تفحص از عملکرد دیوان محاسبات در مجلس هفتم» از جمله طرح‎هایی است که الیاس نادران آن را تدوین کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا رحیمی که در حال حاضر معاون اول رئیس جمهور است، در مجلس هفتم ریاست دیوان محاسبات را بر عهده داشت و به نظر می‏رسد که این درخواست تفحص بی ارتباط با بررسی عملکرد وی که پیش از این از سوی نادران دارای شبهه مفسده اقتصادی خوانده شده بود، نباشد.

گفتنی است، طرح تحقیق و تفحص از عملکرد دیوان محاسبات در مجلس هفتم، تیرماه امسال به کمیسیون کمیسیون برنامه وبودجه ارائه شده و تصویب هم شده است اما هنوز در نوبت بررسی صحن علنی مجلس قرار دارد. این تاخیر، اعتراض الیاس نادران را در جلسه امروز به دنبال داشت.  نماینده تهران در آغاز جلسه امروز از هیات رئیسه مجلس به دلیل تاخیر در دستور کار قرار دادن گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد دیوان محاسبات در مجلس هفتم انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه کمیسیون مربوطه در چهارم آبان ماه امسال این طرح را تصویب و به هیات رئیسه ارجاع کرد تا در دستور کار مجلس قرار گیرد، ادامه داد: بر اساس ماده 198 آیین نامه این گزارش باید خارج از نوبت در دستور کار مجلس قرار گیرد. اما متاسفانه هیات رئیسه طرح تحقیق و تفحص را در دستور کار مجلس نگذاشت و پس از آن ما با برنامه پنجم توسعه کشور مواجه شدیم که در دستور کار مجلس قرار گرفت.

 علی لاریجانی که ریاست جلسه امروز را بر عهده داشت پس از توضیح خواستن از هیات رئیسه گفت: این طرح در دستور کار قرار می گیرد و پیگیری می شود.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
    0 0
    اگر اصلاح طلب بود حتما كله پا مي شد