علی کفاشیان می‌گوید نباید به هومن افاضلی لقب سرمربی یا حتی مربی تیم امید را داد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که طبق چه پیشینه‌ای سرمربی‌گری تیم ملی امید را به هومن افاضلی داده‌اند می‌گوید: «اصلا اسم سرمربی را برای این آقا نگذارید. ایشان نه سرمربی است نه مربی. اصلا این‌طوری نیست که ایشان بخواهند در مورد مسائل فنی تیم امید تصمیم بگیرد یا در مسابقه‌ای روی نیمکت این تیم بنشیند.» او ادامه می‌دهد: «هومن افاضلی دبیر کمیته فنی تیم‌های ملی است و تنها آدمی بود که بی‌کار بود و مسئولیتی نداشت. به همین دلیل مسئولیت تیم امید را به او دادیم. ضمنا ایشان مسئول تیم امید است نه مربی آن. او فقط مسئول امور اجرایی تیم است. ایشان مسئولیت فنی ندارد و در امور فنی هیچ کاره است. کارهای اداری تیم را انجام می‌دهد که تمرینات برگزار شود. همین بازیکنانی هم که به اردو دعوت شده‌اند با نظر اعضای کمیته فنی فدراسیون انتخاب شده‌اند.»

کفاشیان در مورد انتخاب سرمربی تیم امید هم می‌گوید: «به زودی و در اولین فرصت ممکن با گزینه‌های سرمربی‌گری تیم امید صحبت می‌کنیم. ما یکی دو نفر از مربیانی را که در لیگ هستند و به درد تیم ملی می‌خورند در کنار چند مربی بزرگ خارجی در نظر داریم و در حال بررسی شرایط هستیم. باید ببینیم چه کار می‌کنیم و از بین آن‌ها کدام یکی را انتخاب خواهیم کرد.»

کفاشیان در مورد حضور سعیدلو در اردوی تیم ملی هم گفت: «آقای سعیدلو به اردوی تیم ملی بزرگسالان رفت و با بچه‌ها درد دل کرد. بچه‌ها یک سری گلایه در مورد مسائل مالی داشتند و آقای سعیدلو قول‌هایی در این مورد داد و حالا همه چیز خوب است.»

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
    0 0
    این دغدغه های مالی ه بازیکنای بزرگسالان منو نابود کرد