۰ نفر
۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۶:۵۴

مرد قاچاقچی که در پی مشاجره ، مردی را کشته و در زیرزمین خانه نیمه‌کاره شهریار دفن کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش «جام‌جم»، اوایل آبان امسال زنی میانسال با حضور در اداره آگاهی شهرستان شهریار از گم شدن پسر جوانش خبر داد.

شاکی به پلیس گفت: پسرم برای دیدن یکی از دوستانش از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. چند روزی به جستجوی فرزندم پرداختیم ولی موفق نشدیم.

در پی شکایت این زن، پرونده‌ای در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار تشکیل و تحقیقات برای پیدا کردن مرد گمشده آغاز شد.

ردپای یک زن در پرونده
ماموران در تحقیق از دوستان مرد گمشده متوجه شدند، او با زن جوانی آشنا بوده و هر از گاهی وی را ملاقات می‌کرده است. با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران به جستجوی زن جوان پرداختند.

دستگیری زن جوان
جستجوها برای یافتن این زن ادامه پیدا کرد تا این‌که هفته گذشته ماموران جنایی آگاهی شهریار مخفیگاه وی را شناسایی و با دستور قضایی بازپرس احمدی او را در یکی از محله‌های کرج دستگیر کردند.

زن جوان در بازجویی با اظهارات متناقض مدعی شد مرد گمشده را نمی‌شناسد اما پس از بازجویی‌های متعدد، سرانجام راز قتل را فاش کرد.

شاهد حادثه راز قتل را فاش کرد
زن جوان ـ متهم ـ در اظهاراتش به پلیس گفت: مرد گمشده معتاد بود و هر از گاهی برای مصرف مواد مخدر به خانه‌ام می‌آمد. روز حادثه همراه وی به ملاقات مردی قاچاقچی در یکی از محله‌های شهریار رفتیم.

متهم یادآور شد: مرد جوان وارد یک خانه نیمه‌کاره شد و با مرد قاچاقچی به گفت‌وگو پرداخت. در همین موقع میان آنها مشاجره و درگیری پیش آمد و مرد قاچاقچی، جوان گمشده را با چاقو زخمی کرد و با تهدید از من خواست محل را ترک کنم. من نیز از ترس فرار کرده و به خانه‌ام بازگشتم. پس از چند روز شنیدم مرد جوان مرده است.

با ثبت اظهارات زن جوان، کارآگاهان جنایی آگاهی شهریار با هماهنگی قضایی با بازپرس احمدی رئیس شعبه هشتم دادسرای شهریار به محل حادثه اعزام و با مشاهده لکه‌های خون در زیرزمین خانه نیمه‌کاره، به کمک ماموران آتش‌نشانی محل را حفر و جسد مرد گمشده را پیدا کردند.

بنا بر این گزارش، جسد به پزشکی قانونی منتقل و جستجو برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 119165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =