بر اساس اعلام مقامات، بر اثر سقوط هواپیما در کوه های پوشیده از برف وایندریور وایومینگ (Wyoming) در شرق تگزاس سه تن از یک خانواده جان باختند.

به گزارش پایگاه رادیو محلی کی جی ای اس (KJAS)، اد مکائوسلان (Ed McAuslan) از پزشکی قانونی منطقه فریمونت (Fremont) در این باره گفت: امدادگران در شب کریسمس جستجوی این افراد را آغاز کردند تیم امداد و نجات لاشه هواپیما را پیدا کردند و تایید کردند که در آنجا هیچ یک از قربانیان زنده پیدا نشدند.

مکائوسلان در ادامه افزود: قربانیان اعضای خانواده خلبان رالف دی، 56 ساله (Ralph Day)، همسرش دوریس دی، 52 ساله (Doris Day) و پسرش کانردی 12ساله (Connor Day) بودند. آنها روز 22 دسامبر وقتی با یک هواپیمای تک موتوره از لاولند (Loveland) عازم جکسون (Jackson) بودند دچار حادثه شدند.

آلن کنیتزر (Allen Kenitzer)، سخنگوی اداره فدرال گفت: این هواپیما حدود 15 تا 20 مایلی جنوب غربی لندر (Lander)، در نزدیکی دریاچه کریستینا (Christina)، حدوداً در ارتفاع 11 هزار و 700 پایی سقوط کرد.

مکائوسلان و کنیتزر گفتند: آژانس هواپیمایی تاکنون بیانیه ای درباره علت سقوط این هواپیما صادر نکرده و سازمان ملی ایمنی حمل و نقل در این باره تحقیق می کند.

ایستگاه رادیویی محلی کی جی ای اس  در جاسپر گزارش داد خلبان دی و همسرش صاحب  یک شرکت تجاری بودند. ظاهراً خانواده دی سه شنبه جاسپر را ترک کرده بودند و قرار بود در کلرادو توقف کنند. آنها برای دیدار از پارک ملی یلو استون (Yellowstone) و سفر به آلاسکا برنامه ریزی کرده بودند.
56181

Day Family

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 119262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =