۰ نفر
۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۹

مامورین ویژه مبارزه با شرکت های هرمی وزارت اطلاعات با حضور غیر منتظره در منطقه فرحزاد،اعضای چندین گروه فعال گلدکوئستی را دستگیر کردند.

 

مامورین ویژه مبارزه با شرکت های هرمی وزارت اطلاعات با حضور غیر منتظره در منطقه فرحزاد،اعضای چندین گروه فعال گلدکوئستی را دستگیر کردند.در این عملیات که روز جمعه انجام شد، با شناسایی دقیق تمامی اماکن، لیدرهای اصلی کوئست و اعضای آنها را که در برخی از تفریرگاه ها و باغچه های محدوده فرحزاد،تشکیل جبلسه داده بودند،دستگیر شدند.

پس از دستگیری این افراد، مرکز مبارزه با شرکت های هرمی با شناسایی دقیق این افراد، 150 نفر از اعضای معمولی پس از تشکیل پرونده و اخذ تعهد آزاد شدند . 20 نفر از لیدرهای میانی کوئست پس از تایید مجرمیت و فعال بودن آنها در شرکت های هرمی روانه زندان شدند.

در این عملیات همچنین یکی از رابطان مالی و 4 نفر از لیدر اصلی شرکت  QI  دستگیر شدند.

عملیات مامورین ویژه مبارزه با شرکت های هرمی وزارت اطلاعات روز جمعه  از ساعت 18 جمعه آغاز شد در ساعت 22 با انتقال متهمین به اوین پایان یافت.

. مدیریت مبارزه با شرکت های هرمی علاوه بر اعلام این خبر هشدار داده که از این پس کلیه مکان های عمومی برای جلسات دسیسه های هرمی ناامن خواهد بود و با مشاهده جلسات در این نوع اماکن ضمن برخورد شدیدتر با آنها، با مالکان اماکن نیز به اتهام معاونت در جرم برخورد قانونی می شود.

42

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
    0 0
    حق شونه .همه شون نامردن!