پارس توریسم نوشت:

رضا کیانیان در گفت‌وگویی با روزنامه جام جم روایت جالبی از اتفاقی که سر فیلم «خانه‌ای روی آب» بهمن فرمان‌آرا روی داده، بازگو کرده است.

کیانیان دراین مصاحبه گفت: «برای فیلم «خانه‌ای روی آب» مشکلی پیش آمد و مدتی توقیف شد. روزی در وزارت ارشاد این فیلم را نشان دادند. قاضی پرونده و سرپرست آن بخش از دادگستری هم آمده بودند و ما هم بودیم.»

او افزود: «بعد از دیدن فیلم رئیس حوزه قضایی که حاج آقایی بود از من پرسید: «منظور تو از بازی کردن این فیلم چه بود؟» گفتم: «حاج آقا این فیلم وقتی در سینما نمایش داده می‌شود من در آنجا که نیستم تا توضیح دهم، اما شما با دیدن این فیلم متاثر شدید یا نه؟ گفتند: «بله. خیلی زیاد». گفتم: «حتی چشم‌های شما کمی خیس شد. آیا تاثر شما از جنس توبه نبود؟» گفتند: «بله. از همین جنس بود.» گفتم: «شما که منبری هستید، می‌دانید گذاشتن تاثیری که از جنس توبه باشد چقدر سخت است؟» گفتند: «بسیار سخت است». گفتم: «بسیار خوب! من این کار را انجام داده‌ام دیگر!». گفتند: «بله. راست می‌گویید. چه جالب». یعنی اصلا لازم نیست سخنرانی کنیم. ما بازی می‌کنیم. من در بسیاری از نقش‌هایم آدم بد را بازی می‌کنم، اما توسط او کاری می‌کنم که مفاهیم خوب زندگی روزمره درون تماشاگر زنده می‌شود. این بزرگ‌ترین ارزش است. خدا را شکر دیگر چه می‌خواهیم؟»

54

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120327

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
    0 0
    به این میگن هنر استاد در توضیح واضحات!