« امیدوارم شرایطی پیش نیاید که برخلاف میل باطنی‌ام مجبور به انتشار تصویر مدارک پرونده دوپینگ مولایی بشوم.» این تهدید عبدالرحمن شاه حسینی رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون است .

تهدیدی علیه فرهاد کاظمی که در بازگشت از دبی مدعی شده بود علیه شاه حسینی به دادگاه شکایت می کند. شاه حسینی پس از انتصاب کاظمی به سرمربیگری سپاهان پرده از پرونده جنجالی اتهام این مربی به دخالت در دوپینگ بازیکنان فوتبال برداشت. پرونده ای که او مدعی بود فدراسیون نگذاشته است حکمش صادر شود.
فرهاد کاظمی صبح دیروز درحالی که تنها ساعتی از بازگشتش به تهران می گذشت ، در پاسخ به اتهاماتی که علیه او مطرح شده گفت:« از شاه‌حسینی بسیار تشکر می‌کنم که بار دیگر بحث پرونده‌ی مولایی را باز کرد و بی‌تردید از او شکایت خواهم کرد. من پیش از این هم گفته بودم اگر ذره‌ای در پرونده‌ی مولایی مقصر باشم، از فوتبال کنار می‌روم، در هر صورت این بحث را پیگیری می‌کنم. » این جمله کاظمی خیلی زود با واکنش شاه حسینی همراه شد. او که خود قاضی دادگستری است در پاسخ به تهدید کاظمی گفت:« تعجب می‌کنم فرهاد کاظمی بر اساس چه موردی از من می‌خواهد شکایت کند. از من درباره پرونده دوپینگ مولایی سوال پرسیده شد. من هم هر آنچه که در سیر پرونده گذشته بود عنوان کردم.گمان می‌کنم آقای کاظمی مصاحبه مرا درست نخوانده است. من فقط واقعیت را گفتم. باز هم تکرار می‌کنم تا زمان حضورم در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ رایی در باره فرهاد کاظمی صادر نشده بود.فتوکپی مدارک و نامه‌هایی که در این باره دبیرکل فدراسیون فوتبال با باشگاه‌های استیل‌آذین ومس مکاتبه کرده، را در اختیار دارم.همه مدارک وجود دارد. کاظمی این حق را دارد که مثل سایر بندگان خدا از فرد دیگری شکایت کند. اما ای کاش ایشان قبل از این موضوع یک بار مصاحبه مرا با دقت می‌خواند. »
رئیس سابق کمیته انضباطی ادامه داد:‌» امیدوارم آقای کاظمی تصمیمی که گرفته را عملی کند. آن وقت است که مجبورم بر خلاف میل باطنی‌ام فتوکپی مدارک و سایر موادی که بر اساس آن،ایشان در کمیته انضباطی حضور یافته و صحبت‌هایی بیان کرده را در اختیار مراجع قانونی و رسانه ها قرار بدهم.»
با این افشاگری جدید شاه حسینی مشخص است که هرچند مسئولان فدراسیون فوتبال علاقه ای به بازخوانی پرونده کاظمی ندارند، شاه حسینی مدارکی کافی در اختیار دارد که این بازی را تا پایان راه ادامه دهد.

نکته ویژه درباره پرونده جنجالی کاظمی این است که فدراسیون فوتبال پرونده یادشده را روز گذشته مختومه اعلام کرد تا کاظمی تبرئه شود اما نمایندگان سازمان بازرسی در سازمان ورزش قصد بازخوانی این پرونده را دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • SMT IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۳
    18 1
    خود فدراسیون در دوپینگ دخیل بوده که پرونده را مختومه اعلام کرده.
  • مهرداد IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۴
    18 1
    واقعا از آقای ساکت متحیرم که در این یک سال چرا شم مدیریت خود را از دست داده اند و اینچنین دل هواداران را به درد آورده اند.