۰ نفر
۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۶

شاید این نتیجه بتواند تیم ملی را آماده بازی سخت ما در گام اول جام ملتها کند

در شرایطی که تنها 4 روز دیگر جام ملت‌‌های آسیا در سال جدید میلادی آغاز خواهد شد، تیم ملی ایران آخرین دیدار تدارکاتی خود را در کشور میزبان با تیمی آفریقایی برگزار کرد تا برای بازی 21 دی مقابل عراق آماده شود.  

دیدار با آنگولا دومین دیدار تاریخ فوتبال ما بود. اولین بازی دو تیم در جریان جام جهانی 2006 برگزار شد که دو تیم حذف شده در آخرین بازی مقابل هم قرار گرفتند و با تساوی یک - یک امتیازها را تقسیم کردند.

بازی دیشب ما مقابل تیم ملی آنگولا در وضعیتی برگزار شد که هیچ کس حق ورود به ورزشگاه السد دوحه محل برگزاری این بازی را نداشت و طبق خواسته سرمربی تیم ملی ایران، بازی پشت درهای بسته برگزار شد.

افشین قطبی که باید اولین بازی خود را مقابل تیم ملی آماده عراق انجام دهد در این بازی هم با انجام 6 تعویض بیشتر بازیکنان خود را تست زد تا ببیند از کدام بازیکنان می‌تواند بیشتر استفاده کند. او حتی در دقیقه 79 از آرش افشین هم استفاده کرد تا بازیکن 21 ساله فولاد در این مسابقه اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

در شرایطی که بازی تا دقیقه 92 با تساوی بدون گل پیش می‌رفت، جواد نکونام تنها گل بازی را برای ما به ثمر رساند تا مزد برتری‌مان را در این بازی دریافت کنیم. تیم ما در این بازی در بیشتر دقایق برتری محسوسی نسبت به حریف داشت و با این گل به آنچه که شایسته آن بود دست یافت. اگرچه هیچ کس در ورزشگاه نبود اما می‌توان تصور کرد که سرمربی تیم ملی با این گل دیرهنگام چه شادی خاصی در ورزشگاه خالی از تماشاگر از خود نشان داد.

تیم ملی بعد از انجام 3 بازی مقابل تیم ملی قطر، ارتش قطر و تیم ملی آنگولا، به ایران برمی‌گردد تا با استراحتی سه روزه راهی دوحه شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =