عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به شروط مطرح شده توسط خاتمی برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور گفت: شرط‌گذاری سران فتنه با وجود اقدامات آنان در سال گذشته نشان از بی‌حیایی آنان است.

مهم ترین اظهارات حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی که فارس منتشر کرده به شرح زیر است:

*شرط گذاشتن خاتمی بی‌حیایی است.آیا نظام شما را قبول می‌کند بعد شرط بگذارید، چراکه شما از نظام خارج شده‌اید. شرط آزادی می‌گذارند، مگر آزادی نیست اگر آزادی نبود این همه شعارهای ناهنجار داده می‌شد؟ این همه نوشتار و بیانیه ضد نظام پخش می‌شد؟

*مردم بازگشت این افراد را نمی‌پذیرند.سران فتنه با اراذل و اوباش، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها همراه شدند و اقداماتی کردند که منفور جامعه شدند

*احزاب در ایران از آزادی عمل برخوردارند.اگر توان احزاب کم باشد به کسی مربوط نیست، عملکردشان را درست کنند تا مردم قبولشان داشته باشند.

*کدام کشور به حزبی که علیه ساختار نظامش اقدام می‌کند اجازه ادامه حیات می‌دهد.

*اینکه فتنه‌گران کسانی بودند که به قانون اساسی پایبند نبودند.قانون اساسی برای آنها مطرح نبود، آنها به اصل مترقی قانون اساسی که ولایت مطلقه فقیه است توهین کردند و این جالب است که اکنون قانون محور شدند و از احترام به قانون اساسی دم می‌زنند.

*مقام معظم رهبری صاحب ولایت مطلقه فقیه است چرا به حرف ایشان عمل نکردند؟ چرا با وجود اینکه ایشان فرمودند «اگر تخلفی شده طبق قانون اگر مدرکی دارید، بیاورید»، آنها مدرکی ارائه نکردند.

*رهبری نظام با تشویق همه اقشار مردم برای حضور در انتخابات فضای مشارکت آزاد و سالم را در انتخابات گذشته فراهم کردند اما یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری با ایراد غیبت، تهمت و دروغ خواست احمدی‌نژاد را از پا درآورد.

*خاتمی از اقدامات انجام شده در فتنه تبری نجسته‌است. سران فتنه در جمع هنجارشکنان حضور داشتند و با این حضور حرکت آنها را تائید کردند و حالا دنبال شرط گذاشتن هستند.

*با آثاری که از فتنه در جامعه باقی مانده، اختلافاتی که در جامعه ایجاد کردند و انسجام جامعه را بر هم زدند و شعارهای ناهنجاری که دادند، حق گذاشتن شرط ندارد.

/3028

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
    0 0
    بله کاملا بی حیایی است...باور کن
  • عبداله GB ۱۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
    0 0
    ممنون از حضرت باریتعالی که قدرت تشخیص با حیا و بی‌ حیا را به اکثر بندگانش عطا فرمود.
  • ایرانی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    به یزدان اگر ما خرد داشتیم کجا این چنین روز بد داشتیم ادب مرد به ز دولت اوست