مهدی شادنوش با وجود نمایش نام اسفندیار رحیم‌مشایی در بخش دانشجویان دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت که "همچنان می‌گویم مشایی دانشجوی دانشگاه ما نیست. "

 

 رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در خصوص تحصیل اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در این دانشگاه، علیرغم وجود نام و مشخصات کامل دانشجویی مشایی در سایت این دانشگاه، بار دیگر این موضوع را تکذیب کرد و گفت: آن چیزی که مطرح است این است که این خبر "کذب محض " است و رحیم‌مشایی دانشجوی این دانشگاه نبوده است.

وی افزود: من نمی‌دانم چطور نام اسفندیار رحیم‌مشایی در سایت دانشجویی این دانشگاه وجود دارد! این امر را پیگیری خواهم کرد.

شادنوش در پاسخ به این سؤال که آیا شما از دوستان رئیس دفتر رئیس‌جمهور هستید، با طرح این پرسش که آیا اشکالی دارد که با وی دوست باشم؟ گفت: من افتخار دوستی با رحیم مشایی را ندارم و اگر هم داشتم فکر نمی‌کنم به کسی مربوط باشد.

رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار تصریح کرد: رحیم‌مشایی تحت هیچ شرایطی دانشجوی این دانشگاه نیست و بنده از معاونت آموزشی دانشگاه نیز استعلام کرده‌ام و هیچ دانشجویی به این نام در دانشگاه بین‌المللی چابهار وجود ندارد.

برپایه این گزارش، برخی سایت‌های خبری عصر دیروز با ارائه تصاویری از ثبت‌نام و مشخصات دانشجویی اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اعلام کردند که وی در دانشگاه بین‌المللی چابهار در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته مدیریت اجرایی(MBA) در حال تحصیل است و به زودی مدرک فارغ‌التحصیلی خود را از این دانشگاه اخذ خواهد کرد. این در حالی است که وی تاکنون حتی در یکی از کلاس‌های این دانشگاه نیز حضور نیافته و در امتحانات نیز شرکت نکرده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =