اندیشه‌ورزی به سبک ابراهیم رئیسی در شبکه ۳!

میثم نیلی و فریدالدین حداد عادل در حالی به عنوان اعضای شورای اندیشه‌ورزی شبکه سه سیما منصوب شدند که از یاران فعال ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر انتصاب تازه در بخش‌های مختلف صدا و سیما، نشان می‌دهد که این سازمان همچنان دنباله‌رو اندیشه‌ها و سیاست‌های جریان‌ها و گروه‌های سیاسیِ اقلیت جامعه است که در چند دوره گذشته انتخابات ایران، همواره شکست خورده‌اند.

در تازه‌ترین اقدام، چند روز پیش، مرتضی میرباقری، معاون رئیس سازمان در امور سیما، اعضای جدید شورای اندیشه‌ورزی شبکه سه سیما را منصوب کرد. علی اصغرپورمحمدی، میثم نیلی، فریدالدین حداد عادل، سیداحمد عبودتیان و جعفر عبدالملکی، افراد جدیدی هستند که به‌تازگی به عضویت این شورا درآمده‌اند.

با این که همیشه صدا و سیما از یک گرایش و جناح سیاسی کشور دست به انتخاب مدیران خود زده است، اما این‌بار حضور میثم نیلی و فریدالدین حدادعادل که از اعضای اصلی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ بوده‌اند، در فهرست شورای اندیشه‌ورزی شبکه سه تامل برانگیز است. سازمانی که با بودجه عمومی کشور و پول مردم اداره می‌شود، باید اعضایی را در شوراها و پست‌های مدیریتی خود جای دهد که با گرایش قالب جامعه همخوانی داشته باشند یا دست کم ضد آن به‌شمار نیایند.

در این میان خیلی خوب خواهد شد اگر مرتضی میرباقری توضیح دهد چگونه و بر اساس چه معیاری دست به انتخاب میثم نیلی، از هوادارن و نزدیکان ابراهیم رئیسی یا فریدالدین حدادعادل از فعالان ستاد انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری در سال ۹۶ زده است تا اذهان مردمی که با پول آنان این سازمان اداره می‌شود، روشن شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1209142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    0 0
    صدا و سیمای میلی همینه!!!!!!!!!! ملی سوء تفاهمه!
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    2 0
    ما كه هيچ توضيحي لازم نداريم. صلاح مملكت خويش خسروان دانند. اختيار مال خودشونم ندارن؟
  • salar IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    1 0
    مابقیشون از کدوم جناحن؟ اکثریت یا اقلیت؟وضع جامعه که میگه انتخاب اکثریت تا حالا جز بدبختی و گرانی چیز دیگه ای ازش حاصل نشده...امیدوارم نظرم متشر بشه..آخی معمولا نظرات مخالف رو منتشر نمیکنین..
  • کریم IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    0 0
    کم کم ژن خوبها دارند جای پدر ها رو میگیرند.... مملکت داره با 40 خانواده میچرخه
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    0 0
    فاتحه شایسته سالاری را سالها پیش در این کشور خوانده اند و طی سالهای اخیر اینجا تبدیل شده به کشور آقازاده ها.
  • رضا NL ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    0 0
    از نظر شما که تلویزیون رسانه ی میلیه و اصلا کسی تلویزیون نمیبینه. پس چرا جوش میزنی تلویزیون دست کی باشه؟؟؟
  • عبدالکریم IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    1 0
    نکند انتظار داری که از آشنایان سران فتنه و سلطنت طلب ها و معاندین دیگر بگذارند؟ می خواهی صدا و سیما را بدهیم دست مشتی اختشاش گر و برانداز ؟ صدا و سیما ، تابلو و یک ویترین از چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ست که بایستی توسط عناصر دلسوز و ولایت مدار و پیرو خط و مشی و آرمان های آن اداره شود
  • من IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    0 0
    در شورای اندیشه ورزی اصولا چه می کنند؟ چقدر پست های الکی توی سازمان ها درست شده. بعد پول این اندیشه ورزها رو ما می دیم؟ نمی شه به اینها پول ندیم و خودمان اندیشه بورزیم و پول رو خرج خودمان بکنیم؟
  • کیارش IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    0 1
    مگر هنوز کسی تلویزیون ایران را نگاه میکنه ؟؟؟؟!!! من که 25 ساله ندیده ام
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    0 0
    وقتي نظراتو چاپ نميكني مرض داري نظر مردمو ميپرسي؟