اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی، مطالبه‌گری و پرسش‌گری مهم‌ترین نقش و مسئولیت صداوسیماست

استاندار مازندران، در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران بااشاره به این مطلب که صدا و سیما می تواند مطالبات مردم را بدرستی منتقل نمایدگفت: همه تلاش ها باید به افزایش سطح رضایت مندی مردم بینجامد

به گزارش خبرآنلاین از ساری ،احمد حسین زادگان در این مراسم، یادآور شد: صدا و سیما می تواند مطالبات مردم را بدرستی منتقل نماید و با آسیب شناسی مشکلات، نقاط قوت و ضعف و مطالبات مردم، دولت و حاکمیت را در ارتقاء سطح رضایت مندی مردم کمک نماید. ‎

 احمد حسین زادگان ، با اشاره به این که صدا و سیما بال ارتباطی خوبی بین مردم، دولت و حاکمیت است، یادآور شد: صدا و سیمای مرکز مازندران نقش مشورتی خود را برای حوزه های اجرایی استان به نحو مطلوبی ایفا نمود.

استاندار مازندران با بیان این که مردم در بخش هایی؛ مطالبات جدی دارند و مهم ترین نقش و مسئولیت صدا و سیما نیز اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، مطالبه گری و پرسشگری است، خاطرنشان کرد: ایجاد تناسب بین مسئولیت ها و اقدامات دستگاه های اجرایی و مطالبات مردم، کار مشکلی است که صدا و سیمای مازندران به خوبی از عهده آن برآمده است.

حسین زادگان با اشاره به شرایط حساس کنونی و توطئه های مستمر دشمنان و اعمال تحریم های ظالمانه برای ایجاد نارضایتی در جامعه، عنوان کرد: صدا و سیما می تواند مطالبات مردم را بدرستی منتقل نماید و با آسیب شناسی مشکلات، نقاط قوت و ضعف و مطالبات مردم، دولت و حاکمیت را در ارتقاء سطح رضایت مندی مردم کمک نماید.

وی صدا و سیما را روابط عمومی نظام توصیف کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری؛ ضرورت ارتباط تنگاتنگ صدا و سیما و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و سازمان ها و نهادهای مختلف احساس می شود.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که رسانه ها در کنار مردم و حاکمیت، سه ضلع مثلث توسعه هستند، افزود: در چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، دستاوردهای خوبی نظام جمهوری اسلامی برای مردم در بخش های مختلف به ارمغان آورده است و باید امروز با اتحاد و هم دلی و در صفوفی مستحکم در کنار هم با تلاش و مجاهدت شبانه روزی، ضعف های احتمالی را جبران و به نقاط قوت تبدیل کنیم و صدا و سیما می تواند حلقه اتصال این جریان باشد که امروز در کشور ما شاهد شکل گیری وفاق بین جریان های سیاسی هستیم و امیدواریم همه این تلاش ها به افزایش سطح رضایت مندی مردم منجر شود.

حسین زادگان با اشاره به این که دشمن امروز به صورت هدفمند و با بهره گیری از فضای مجازی، ایمان، باور، امید و اعتماد مردم ما را هدف گرفته است، گفت: امروز همه باید صدا و سیما را در انجام رسالت مهم خود یاری کنند تا با استفاده از این ظرفیت بزرگ و رسانه های استان با هجمه های دشمنان مقابله کنیم.

استاندار مازندران، با اشاره به این که صدا و سیما باید مسایل و مشکلات جامعه را عالمانه منعکس و تحلیل نماید، یادآور شد: مدیران باید در برنامه های پرسشگرانه صدا و سیما به عنوان یک برنامه راهبردی حضور یابند و اقدامات دستگاه ها نیز باید از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی شود.

نماینده عالی دولت در استان، با بیان این که اگر دنبال توسعه متوازن و همه جانبه و رشد گردشگری و کاهش آسیب های اجتماعی هستیم، صدا و سیما به طور جدی می تواند کمک کند، ابراز نمود: صدا و سیما؛ ظرفیت ها و قابلیت های مطلوب استان را در جهت توسعه سرمایه گذاری منعکس کند.

گفتنی است، در این مراسم با حضور دکتر دارابی معاون استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی و استاندار مازندران از زحمات علی صادق مقدسی، قدردانی و هادی ابراهیمی به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز مازندران معرفی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1209294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =