۴۱ پزشک متخصص جدید به پزشکان جنوب غرب خوزستان افزوده شد

مهرنوشت: ۴۱ پزشک متخصص جدید امروز به مجموعه پزشکان موجود در حوزه شهرهای جنوب غرب خوزستان افزوده شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: از تعداد کل این پزشکان ۱۲ متخصص در شادگان، ۱۲ پزشک در آبادان و ۱۷پزشک متخصص نیز در خرمشهر مشغول به خدمات‌رسانی می‌شوند تا کیفیت ارائه خدمات به بیماران در منطقه بیش از پیش شود.

شکرالله سلمان زاده اضافه کرد: پزشکان متخصص جدید در رشته‎های ارتوپدی، آسیب‌شناسی، نورولوژی، داخلی، عفونی، قلب و عروق، بیهوشی، پوست، جراحی عمومی، اورولوژی، چشم، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس، کودکان، و گوش و حلق و بینی هستند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های آینده پنج پزشک فوق تخصص نیز به دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه خواهند شد، افزود: پزشکان فوق تخصص یادشده در رشته‌هایی همچون غدد، بیماری‌های داخلی کلیه، خون و سرطان و ریه کودکان هستند.

سلمان‌زاده بیان کرد: پزشکان متخصص جدید می‌توانند به عنوان هیئت علمی نیز فعالیت خود را در دانشکده علوم پزشکی آبادان دنبال کنند تا در حوزه آموزش نیز کمک‌رسان مجموعه باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه با اضافه شدن پزشکان جدید و گسترش مراکز درمانی و بیمارستانی شاهد ارتقای بیشتر کیفیت خدمات به بیماران خواهیم بود، گفت: بیمارستان جدید آیت‌الله طالقانی آبادان اواسط سال آینده به بهره‌برداری برسد، ضمن اینکه ساخت دو پروژه بزرگ نیز در خرمشهر پیگیری خواهند شد.

سلمان زاده ادامه داد: بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب خرمشهر هم اکنون در حال سخت است و امیدواریم که نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد، همچنین بیمارستان شهید موسوی این شهرستان نیز تا یک یا دو ماه آینده فعالیت ساخت خود را دنبال می‌کند و فکر می‌کنم بهره‌برداری از آن در سال ۹۹ محقق شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1209914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    0 0
    خداوند توانتان وصبرتان را زیاد کند