کیهان در بخش هایی از سرمقاله خود با عنوان« تا کی درازدستی ؟ !» به قلم حسین شریعتمداری نوشت:

*شاید این قضاوت در نگاه اول، دور از انتظار به نظر آید که ملاقات هفته گذشته جمعی از نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با آقای خاتمی را مصداق بارز و بی چون و چرای پشت پا زدن به رأی مردم و حرکتی خیانت گونه در همنوایی و همراهی با ستون پنجم دشمنان بیرونی ملت تلقی کنیم. این برداشت اگرچه تلخ و ناگوار است ولی متاسفانه واقعیت دارد و شواهد و اسناد موجود که چرخه ای بیرون از خواست و نظر ما دارند، حکایتی غیر از این ندارند.

* آن عده از نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس که با خاتمی دیدار داشته اند، ندانسته و ناخواسته به این جرم بزرگ تن داده باشند و البته در هر دو صورت «آگاهانه یا ناخودآگاه و خواسته یا ناخواسته» آنچه در آن تردیدی نیست، این که شورای نگهبان مطابق نص صریح قانون، حق تایید صلاحیت آنها را برای ورود دوباره به خانه ملت ندارد. خدمت به مردم- اگر آقایان در پی آن هستند- که منحصر به نمایندگی مجلس نیست! هست؟!

*واکنش برخی از این نمایندگان درباره چرایی دیدار خویش با خاتمی نیز نشانه های قابل درکی از شرمندگی پنهان و یا پشیمانی آنان دارد که امید است اگر ندانسته دست به این جرم بزرگ آلوده اند، با توبه ای آمیخته به شجاعت، از ادامه آن دست بردارند و آرای مردم را که با امید فداکاری آنان در راه اسلام و ملت و نظام فراهم آمده، به پای ستون پنجم شناخته شده دشمنان بیرونی نریزند

* خیانت خاتمی و ایفای نقش ستون پنجم برای مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس، فقط یک «احتمال»، «برداشت تصادفی» و یا تصوری در حد و اندازه «حدس» و «گمان» نیست، بلکه اسناد فراوان و غیرقابل انکاری از وطن فروشی و خیانت وی حکایت می کند و کیهان تاکنون به نمونه های فراوانی از این اسناد با ذکر منبع و مأخذ اشاره کرده است. گفتنی است که هیچیک از اسناد ارائه شده در کیهان، از شمار اسناد محرمانه، طبقه بندی شده و «سری» نبوده و نیست، بلکه تمامی آنها اسناد و مدارک آشکاری است که دسترسی به آنها با توجه به آدرس و مأخذی که طی چند سال اخیر در کیهان به آن استناد شده، برای همگان امکان پذیر است.

* یکی از این اسناد که خاتمی با دستپاچگی و به گونه ای ناشیانه آن را تکذیب کرده است- و این خود نشان آگاهی وی از خیانتی است که مرتکب شده- ماجرای دو بار ملاقات پنهان وی با جرج سوروس، صهیونیست معروف آمریکایی و مشهور به پدر کودتاهای مخملی است. خاتمی در این ملاقات ها، دستورالعمل و فرمول -به زعم خود- استحاله داخلی و انجام کودتای مخملی با کلیدواژه و اسم رمز «تقلب در انتخابات» را دریافت می کند.

*خاتمی و موسوی در جریان فتنه 88 به طور آشکار و بدون کمترین پرده پوشی یا انکار، با بهایی ها، سلطنت طلبان، منافقین، مارکسیست ها و تمامی گروه ها و جریانات تروریستی و مخالف اسلام و نظام ائتلاف کرده بودند.

*باید از نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس که با خاتمی دیدار کرده اند پرسید؛ آیا شما از اینهمه جنایت و خیانت بی خبر بوده اید؟ این نمونه ها از جمله اعترافات عوامل دستگیر شده فتنه نیست که توهم «فشار زندان»!! را دستاویز انکار آن قرار دهید. اگر از این همه وطن فروشی و خیانت آشکار خاتمی بی خبر بوده اید که بدون تعارف و پرده پوشی شایسته نمایندگی ملت نیستید و اگر از این جنایات باخبر بوده اید- که بوده اید- چرا به آستان بوسی ستون پنجم نشان دار آمریکا، اسرائیل و انگلیس رفته اید؟ و از این آستان بوسی چه منظوری داشته اید؟

*واژه «آستان بوسی» از آن روی به کار گرفته شده که شما آقایان مطابق آنچه در سایت اختصاصی خود آورده اید، به نصیحت و هشدار نزد خاتمی نرفته اید، بلکه «مرید»گونه به دیدار «مراد»! رفته بودید و گوش جان به ترجمان طوطی وار خاتمی از توهم پراکنی و دروغ بافی دشمنان بیرونی و تابلودار سپرده بودید. آیا غیر از این است؟!

/28119

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • nill KW ۰۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    کی به تو این اجازه رو داده که به نماینده مجلس میگی خاین؟
  • علي IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    بهتراست آقايان خاتمي وشريعتمداري درانتخابات مجلس شركت كنندتاخودمردم قضاوت كنند
  • بدون نام IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    آقاي خاتمي با 22 ميليون راي سال 80 وطن فروش است؟آقايان آزاده باشيد.
  • بدون نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    پیشنهاد میکنم اقای شریعتمداری نامزد انتخابات شوند تا محبوبیت ایشان در بین مردم مشخص شود
  • بدون نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    به نظر من بهتره همه مردم ایران مرجع تقلیدشون حاج حسین قرار بدن و رساله وزین کیهان بشه مرجعشون.
  • Omid IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است! خدا عاقبت ما رو بخیر کنه
  • بدون نام IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    تو خوبی...
  • بدون نام IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    شریعتمداری خسته نمیشه هر روز این چیزا رو تو سرمقاله روزنامش مینویسه . عجب پشتکاری داره .
  • ع IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    واقعا متاسفم بعد از سی سال از اتقلاب این طور تحکم و خط و نشان کشیدن برای کسانی که نماینده ملت اند آن هم از طرف یک عده روزنامه نگار
  • اكبر IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    اين يعني كه ايشان آمار آنها را درآورده و خط رد صلاحيت آنها را به شوراي نگهبان داد.
  • حسین IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    یحتمل شما نظرات مخالف را با سانسورهای شدید پخش می کنید اما می خواهم به کیهان نشینان عرض کنم که وقتی در جامعه ای محکمه ای برپا نشده حکم خیانت زده می شود و سپس تهدید به رد صلاحیت و ... می زنند یقینا در جایی مشکلی داریم.
  • حسین IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    الله اعلم !
  • محمد KW ۰۵:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    ایکاش خبر آنلاین اینقدر شهامت داشت که یکبار هم شده اجازه می داد تمام کامنتها همونجوری که مردم می نویسند چاپ بشه یا در مورد خود شریعتمداری نظر سنجی می ذاشت مثلا با حرفهای ایشان مردم موافقند یا نه اونوقت معلوم می شد کی چکاره است .
  • بایرن IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    پس معلوم شد صلاحیت رو آقای شریعتمداری میده نه؟و درضمن...نه نگم بهتره شما که نظر ماهارو نمیزارین تو سایت بامرمتون!
  • م IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    ب اسم اسلام و دين همه چيز را زير پا ميذاري اخوي!
  • خودم DE ۰۶:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    بنويسيد خاتمي خاتمي است و در دل ما جای دارد
  • ایران IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    حسین جان حتماً همین طور که شما میگید اصلاً مگه میشه چیزی رو که شما میگید دروغ باشه یه احتمال شک و تردید درش وجود داشته باشهمنابه و ماخذ تونم که به این مستندی و مستدلی همه حرف شمارو باور می کنن در کل خیلی گلی نظام به امثال شما زیاد احتیاج تو رو خدا مواظب خودتون باشید
  • يک نفر از ملت ايران IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    هي بنده نظر مي گذارم شما در کادر بنويسيد : هيچ نظري در باره اين مطلب تاکنون به ثبت نرسيده است . ما مخلص آقاي خاتمي هستيم .
  • داریوش IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    بیکاری و بحران جهانی به شما هم سرایت کرده که به سراغ برادر حسن شریعمداری رفته اید؟!
  • محمد رضا IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    اگر شما راست میگید جرا اجازه به هیچ مخالفی نمیدید که حرف بزنه ...توی خونه 4یا5 نفری شما با تمام نطرات شما موافقند شما یک جا نشان بده که مخالف بتواند صحبت بکند
  • حامد IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    امان از جماعت تندرو ، چه اين طرف چه آن طرف
  • رضا IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    شريعتمداري هميشه يكطرفه به قاضي ميره و بدون اينكه حتي درصدي براي اشتباه كردن خودش احتمال قائل بشه ....... عاقبتي هم هست.
  • كيوان KW ۰۴:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
    0 0
    خاتمي دوست داريم
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
    1 0
    قرصاتو خوردي شما خبرآنلاین؟