چرا ۱۶ آذر امسال با سال‌های گذشته تفاوت دارد؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران ۱۶ آذر امسال تفاوت بسیاری با سال‌های گذشته دارد، لذا دانشجویان باید حضور پررنگ‌تر و قوی‌تری در عرصه مبارزه با استکبار ایفا کنند.

محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز ۱۶ آذر و دانشجو، اظهار کرد: ۱۶ آذر به نام دانشجویان مزین شده چراکه آنها همیشه جزء پیشروان جریان انقلابی کشور بوده‌اند و همواره در مخالفت با استکبار به پا خواستند.

وی افزود: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم جمهوری اسلامی ایران ۱۶ آذر امسال تفاوت بسیاری با سال‌های گذشته دارد، لذا دانشجویان باید حضور پررنگ‌تر و قوی‌تری در عرصه مبارزه با استکبار ایفا کنند.

پورمختار تصریح کرد: معتقدم که شعار امسال روز دانشجو باید «مرگ بر آمریکا» باشد و این شعار باید کاملا رسا به گوش سردمداران این کشور برسد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی خاطر نشان کرد: دولتمردان آمریکا پیشرفت، علم، آبادانی و نیروهای انسانی کشور ما را به واسطه تحریم‌های سخت هدف قرار داده‌اند و در چنین شرایطی دانشجویان باید جزو پیشگامان مبارزه با ایالات متحده باشند.

۲۱۴۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =