اشتغالزایی برای ۱۸ هزار نفر با بازگشت ۱۳۰۰ واحد صنعتی به چرخه تولید

ایرنا نوشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بازگشایی یکهزار و ۳۰۰ واحد صنعتی در سال جاری، گفت: با بازگشت این واحدهای صنعتی به چرخه تولید ۱۸ هزار نفر سر کار خود بازگشتند.

رضا رحمانی روز شنبه در حاشیه افتتاح واحد صنعتی تولید فولاد شهریار تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت صمت تمام تلاش خود را برای فعال کردن واحدهای راکد صنعتی، حفظ تولید و ایجاد اشتغال که از اهداف اصلی دولت می باشد، به کار بسته است.
وی ادامه داد: برای حمایت از تولید، فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنای کار دولت است و در این راستا هیچ محدودیتی در حمایت از تولید و کالای ایرانی نداریم.
رحمانی همچنین یادآوری کرد: برای تسهیل امور جلسه سران قوا را داریم و در مواردی که اصلاح قانون یا تسهیل اجرای قانون لازم است، این کار انجام می شود تا از تولید و مردم حمایت شود.
وی همچنین در خصوص اعلام قیمت محصولات شرکت ایران خودرو نیز گفت: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مسوول قیمت گذاری خودرو است و این سازمان باید در این باره اظهار نظر کند.
رحمانی بیان کرد: بخشی از خودروها مشمول قیمت گذاری شورای رقابت است و دولت در آن ورود پیدا می کند و بخشی که خارج از مصوبه شورای رقابت است فرآیندی کارشناسی دارد که سازمان حمایت و تولیدکنندگان باید در این باره توضیح دهد.

۱۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =