ایرنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاکنون چهار متهم در رابطه با حادثه تروریستی چابهار دستگیر شده اند، گفت: تلاش برای شناسایی سایر متهمان با قوت ادامه دارد.

حجت الاسلام علی موحدی راد اظهار داشت: بلافاصله بعد از بروز حادثه تروریستی چابهار اقدامات اطلاعاتی خوبی برای شناسایی و دستگیری عوامل اصلی انجام شد به طوری که تاکنون چهار متهم در این رابطه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع پرونده های تشکیل شده در رابطه با این حادثه تروریستی در کمترین زمان ممکن در مجتمع ویژه جرائم امنیتی در مرکز سیستان و بلوچستان رسیدگی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان افزود: تحقیقات در مورد نقش متهمان در این عملیات کور تروریستی و شناسایی سایر متهمان با قوت در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد.

خودروی وانت حامل مواد منفجره ساعت ۹:۵۵ دقیقه روز گذشته - پنجشنبه - قصد ورود به مقر ستاد انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران انتظامی روبه رو شد و عامل انتحاری، این خودرو را درب ورودی این ستاد منفجر کرد و به هلاکت رسید.

۴۳ نفر در این حادثه تروریستی زخمی و ۲ نفر شهید شدند.

۱۰ نفر از حادثه دیدگان از کادر نیروی انتظامی و بقیه شهروندان عادی بودند که در آن حوالی در حال تردد و مشغول فعالیت روزمره بودند.

برخی شبکه های اجتماعی نوشته اند: گروهکی تحت عنوان «انصارالفرقان» مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.

شهرستان چابهار از شرق با کشور پاکستان، از جنوب با دریای عمان(مکران)، از غرب با بندر کنارک و از شمال به شهرستانهای دیگر سیستان و بلوچستان متصل است.

بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله ۶۴۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =