لایحه بهای خدمات سالانه شهرداری شهرکرد جهت تصویب  به شورای شهر ارائه شد

سرپرست معاونت برنامه و پژوهش شهرداری شهرکرد گفت: لایحه تعرفه بهای خدمات سالانه شهرداری شهرکرد برای بررسی و تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، داود مومنی اظهار داشت: در راستای تحقق درآمدهای پیش بینی شده در بودجه و هماهنگی و وحدت رویه در وصول درآمد، بهای تعرفه خدمات سالانه این شهرداری و سازمان های وابسته تهیه و تنظیم و به شورای اسلامی شهرکرد ارسال شده است.

وی همچنین از تهیه آیین نامه حمایت از پایان نامه و طرح های پژوهشی مرتبط با حوزه مدیریت شهری خبر داد.

سرپرست معاونت برنامه و پژوهش شهرداری شهرکرد افزود: این طرح پژوهشی نیز پس از تصویب شورای اسلامی شهر به منظور برنامه های توسعه شهری، ارتقاء کیفیت خدمات و رفع معضلات شهری اجرا می شود.

مومنی بیان داشت: سهم بودجه پژوهشی مدیریت شهری از اعتبارات جاری و هزینه ای شهرداری شهرکرد بین یک تا سه درصد است.

وی با اشاره به توسعه شهر شهرکرد در سال های اخیر و ضرورت اجرای امور شهرداری به صورت برنامه محور افزود: شرح خدمات برنامه راهبردی شهرداری شهرکرد، تدوین شده و منتظر تصویب شورای اسلامی شهر است.

 سرپرست معاونت برنامه و پژوهش شهرداری شهرکرد یادآور شد: این شهرداری در سنوات گذشته دارای برنامه پنج ساله طی سال های 90 تا 95 بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: روند تهیه و تنظیم تعرفه عوارض و بودجه سال 98 شهرداری شهرکرد با توجه به ابلاغ بخشنامه بودجه سازمان شهرداریها آغاز شده است.

مومنی تأکید کرد: بودجه سال آینده شهرداری که یک الزام قانونی است در راستای برنامه ریزی و کنترل عملیات اجرایی و خدمات رسانی به شهروندان تهیه و تنظیم خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =