در چند سال اخیر نام داروسازی دکتر عبیدی همواره به‌عنوان یکی از عرضه‌کنندگان داروهای نوین و بروز دنیا در گروه‌های درمانی مختلف در بازار ایران مطرح بوده است؛ اما شاید یکی از نام‌آشناترین داروهایی که در ذهن عموم مردم جای گرفته، قرص سرماخوردگی عبیدی باشد که از دیرباز به‌عنوان یکی از باکیفیت ترین و اثربخش ترین داروهای درمان سرماخوردگی شناخته‌شده است. عبیدی همچنان با برندهای کلداکس و کوریزان بیشترین سهم از بازار داروی سرماخوردگی کشور را به خود اختصاص داده است.

داروسازی دکتر عبیدی در راستای برآورده کردن نیازهای گوناگون بیماران و فراهم کردن امکان انتخاب برای بیمار بر اساس شرایط خاص خود، گسترش سبد داروهای بدون نسخه را در چشم انداز خود قرار داده است.

کدیمکس

در بازار داروهای ضد درد و درمان درد کشور، عبیدی با محصولات با کیفیت کدیمال و ادوالژین حضور داشته و به‌تازگی کدیمکس را نیز برای درمان درد تولید و به بازار عرضه کرده است.

کدیمکس ترکیبی از مواد مؤثره‌ی مختلفی است که خاصیت ضد درد، ضد تب و ضدالتهاب دارد. از ویژگی‌های این دارو اثرگذاری بسیار سریع و مؤثر آن در درمان درد است. کدیمکس همچنین با اثر طولانی مدت خود منجر به کاهش دفعات مصرف دارو و رضایت‌مندی بیشتر مصرف‌کننده می‌گردد.

این دارو برای تسکین دردهایی مانند سردردهای میگرنی، دردهای عضلانی، دندان درد، کمر درد، زانو درد، دردهای قاعدگی و ... توصیه شده است و هم‌اکنون در داروخانه‌های سراسر کشور بدون نیاز به نسخه در دسترس است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210937