همراه بانک تجارت ؛ اپلیکیشنی برای همه کارت ها

همراه بانک تجارت با طراحی جدید و با امکانات ویژه منتشر شد.

 به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، اپلیکیشن همراه بانک تجارت در نسخه های اندروید و IOS منتشر و امکان دریافت آن از طریق گزینه همراه بانک سایت این بانک و فروشگاه های نرم افزار کافه بازار و ایران اپس ویژه گوشی های اندرویدی و سیب بانک و اپ استور ایرانی ویژه دارندگان گوشی های با سیستم عامل IOS  برای علاقمندان و مشتریان فراهم شده است .

همراه بانک تجارت با رابط کاربری جدید به منظور افزایش امنیت از فناوری تشخیص چهره و اثرانگشت ، پشتیبانی می کند . در این اپلیکیشن امکان انتقال وجه داخلی حساب های تجارت ، انتقال وجه بین بانکی ساتنا و پایا کارتهای شتابی ،پرداخت قبوض انفرادی و گروهی ، انتقال وجه شناسه دار ، خرید بسته های اینترنتی و شارژ طراحی شده است .

دارندگان کارت های شبکه شتاب که تاکنون از طریق همراه بانک تجارت امکان انتقال وجه برای آنها مقدور نبود در اپلیکیشن جدید این بانک می توانند عملیات بانکی خود را از مبدا کارت های شتابی با سقف های انتقال وجه تعیین شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انجام دهند .

متمایزترین عملیاتی که از طریق همراه بانک تجارت به مشتریان بانک تجارت ارائه می شود، امکان انتقال وجه از طریق شماره تلفن همراه مشتریان این بانک است . از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن استفاده راحت و سریع بربستر اینترنت همراه و همچنین پیامک ( ویژه سیستم عامل اندروید ) است .

بانک تجارت از کاربران و مشتریان خود دعوت می کند حتی اگر مشتری این بانک نیستند همراه بانک تجارت را دریافت کرده و دیدگاه های سازنده خود را در راستای بهبودو توسعه این خدمت از طریق بخش ارسال نظر که در اپلیکیشن یادشده ارسال نمایند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =