مدیرکل بنیاد شهید لرستان: اسوه‌های اصلی صبر و استقامت، والدین شهدا هستند

مدیر کل بنیاد لرستان با حضور در منزل شهیدان سیدحسن موسوی، سیدمحمدحسن موسوی از والدین این دو شهید گرانقدر که در بستر بیماری می باشند دیدار و از آنان تجلیل کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،نازاریان با تقدیر از صبر و بردباری والدین شهدا گفت:اسوه های اصلی صبر و استقامت، والدین شهدا هستند که زینب وار پای انقلاب و رشادت فرزندان برومند این دیار مانده اند و اکنون وظیفه همه اقشار جامعه است که رشادت جان برکفان عرصه دفاع مقدس که همان اسطوره های واقعی نسل جوان ما هستند را در جامعه زنده نگهداریم تا شرمنده شهدا و آیندگان نباشیم.
در این دیدارها دکتر افشین قنبری، معاون بهداشت و درمان، یوسف بهرامی، معاضدت قضایی اداره کل، صادق هادی پور، رئیس، محمدصالحی، معاون تعاون، یاراحمدی، روابط عمومی بنیاد خرم آباد حضور داشتند.

تشریح احوال شهدا
 گفتنی است شهید سیدحسن موسوی اول شهریور۱۳۴۳، در شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. شانزدهم اسفند ۱۳۶۶، در بمباران هوایی پادگان امام حسین زادگاهش بر اثر اصابت ترکش به پا و سر، شهید شد.
شهید سیدمحمدحسین موسوی دوم فروردین ۱۳۴۱، در روستای گچیر از توابع شهرستان الیگودرز به دنیا آمد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دوم خرداد ۱۳۶۵، در حاج-عمران عراق بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزارش در گلزار شهدای خرم آباد واقع است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =