اتفاقات عجیب در لیگ دسته دوم فوتبال: دلایل نامفهوم بازی را لغو کرد

ورزش ۳ نوشت: یک بازی از هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور بنا به دلایل عجیب و نامفهومی لغو شد که این اتفاق اعتراض سرمربی نماینده ساوه را در پی داشت.

محسن عاشوری سرمربی تیم خوشه طلایی در این باره می گوید: ما برای بازی با تیم سردار بوکان به این شهر سفر کرده بودیم و در حالی که دو تیم در زمین در حال گرم کردن بودند نماینده فدراسیون فوتبال گفت بازی برگزار نخواهد شد. وقتی دلیل را پرسیدیم به ما گفتند که بنا به گفته شفیعی مسئول برگزاری بازی های لیگ ۲ شورای تامین استان آذربایجان غربی مخالف برگزاری این بازی است! این در حالی بود که استادیوم هیچ مشکلی نداشت و تماشاگران هم در استادیوم حاضر بودند.

سرمربی تیم خوشه طلایی ادامه داد: هیچ مامور نیروی انتظامی در زمین حضور نداشت به این خاطر که باشگاه به نیروی انتظامی بدهکار بود و بازیکنان تیم سردار بوکان هم به خاطر مشکلات مالی چهار روز بود که تمرین نکرده بودند و به همین خاطر و به بهانه مسایل امنیتی بازی را لغو کردند. حالا ما بر اساس قانون انتظار داریم فدراسیون فوتبال نتیجه این بازی را ۳-۰ به سود ما اعلام کند. البته شفیعی مسئول برگزاری بازی های لیگ ۲  اعلام کرده است که این بازی تا شروع دور برگشت برگزار خواهد شد که این دور از عدالت و بی انصافی است. همه تیم ها به تعطیلات نیم فصل رفته اند اما ما باید درگیر برگزاری این بازی باشیم. اگر قرار بود بازی لغو شود باید به ما اطلاع می دادند که به بوکان نمی رفتیم نه اینکه در حضور ما در زمین بازی را لغو کنند. جالب اینکه داوران و نماینده فدراسیون فوتبال و ناظر داوری هم در زمین حاضر بودند. اگر قانون برای این بازی اجرا نشود ما ایمان خواهیم آورد که در پشت پرده فوتبال روابطی وجود دارد که حق را ناحق می کند و این به فوتبال ضربه می زند. حتی تماشاگران حاضر در استادیوم هم خواهان برگزاری بازی بودند. برای لغو بازی مسایل امنیتی را بهانه کردند در صورتی که من هیچ بی امنیتی در استادیوم بوکان ندیدم و تماشاگران تنها علیه مدیران تیم شعار سر می دادند و آنها از وضعیت تیم گله داشتند و این بازی به اعتقاد من هیچ منعی برای برگزاری نداشت.

محسن عاشوری در پایان گفت: به اعتقاد من این بازی به این خاطر لغو شد که تیم حریف ۴ روز تمرین نکرده بود و طبیعتا شرایط فنی خوبی نداشت. این اتفاقات برای من و مالک باشگاه که از بخش خصوصی برای تیم هزینه می کند دلسرد کننده است در حالی که فوتبال ما باید قدردان چنین حضورهایی و چنین آدم هایی باشد که برای فوتبال هزینه می کنند. آنهم در شرایط اقتصادی دشوار. البته این را هم بگویم من از اجرای عدالت در فوتبال نا امید نیستم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =