دریافت لوح تندیس مدیر اجرایی زر ماکارون در جشنواره مدیران نمونه جوان

دوازدهمین دوره معرفی تولیدکنندگان و مدیران جوان و دهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور وزیر صنعت معدن تجارت آغاز بکار کرد.

به گزارش خبر آنلاین؛  دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران  جوان و دهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت” در روز دوشنبه 19 آذر در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور رحمانی - وزیر صنعت، معدن و تجارت- برگزار شد همچنین در بخش ویژه این مراسم به منظور پاسداشت تلاش پیشکسوتان و بهره­ گیری جوانان از تجربیات آنان از چهره­ های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران و وزرای پیشین وزارت صمت از ابتدای انقلاب تاکنون قدردانی به عمل آمد.

در طی این مراسم مهدی دارابی، مدیر اجرایی شرکت زر ماکارون به عنوان مدیر جوان نمونه کشور که موفق شده بیش از ۱۰۰۰ نفر را بطور مستقیم مشغول بکار کند، معرفی شد و لوح و تندیس یادبود این جشنواره را دریافت کرد.
   
 علی صدری -دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان- هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت از تولید و کارآفرینی جوانان عنوان کرد و افزود: امروز پایه و اقتدار کشورها به سرمایه های دانشی آنهاست و نه منابع فیزیکی و زیرزمینی آنها، که اگر چه مهم است ولی آنچه مهمتر است نیروی انسانی است و اینکه چگونه بتوان از این منابع ارزشمند موجود در کشور استفاده بهینه کرد و در راستای خلق ارزش افزوده اقتصادی و تولید و ارائه خدمات به کار گرفت. باور کردن منابع فکری و فرهنگی یک کشور نیازمند پختگی اندیشه و توان فکری است.

وی با اشاره به اینکه ۳۱ واحد از میان ۶۳۰ شرکت و بنگاه اقتصادی انتخاب شده اند، گفت: از میان این شرکت ها ۸ شرکت نیز به عنوان واحد صنعتی برتر انتخاب و معرفی می شوند و در این دوره چهار چهره ماندگار، 18 مدیر جوان، هشت واحد صنعتی، 2 واحد معدنی، سه واحد خدماتی، یک پژوهشگر نمونه و یک شهرک صنعتی بخش خصوصی نمونه برگزیده شدند. 

سید محمدرضا مرتضوی -دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران- ضمن حضور در این مراسم درباره قابلیت­های مدیران جوان در فضای کسب و کارها، گفت: مدیران جوان که اغلب منظم و تحصیل­کرده هستند از انگیزه و پتانسیل بالایی در ایجاد تغییر و دگرگونی در ساختارهای کهنه برخوردار هستند و این امر می­تواند باعث ایجاد تحول در سازمان­ و بنگاه­های اقتصادی شود.

وی افزود: در سال­های اخیر توانمندی مدیران جوان ایران در کشورهای خارجی نیز زبانزد شده و سازمان­های بزرگ ازقابلیت­های جوانان ایران بهره می­برند. 

دوازدهمین دوره این جشنواره با هدف حمایت از مدیران و تولیدکنندگان ایرانی بویژه در راستای سیاست های کلان کشور جهت تقویت تولید ملی و تشویق حضوردر بازارهای خارجی  با همکاری و حمایت وزارتخانه های اقتصادی و تشکل های بخش خصوصی کشور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =