سوتی یکی از اعضای کنگره آمریکا با پرسش درباره آیفون از مدیر گوگل

یکی از اعضای کنگره در جلسه پرسش و پاسخ با مدیر گوگل، از وی درباره آیفون پرسید که تعجب و تمسخر کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

به گزارش خبرآنلاین، استیو کینگ نماینده جمهوری‌خواه کنگره خطاب به ساندار پیچای، مدیر اجرایی گوگل گفت: چرا نوتیفیکیشنی غیرقابل توضیح روی آیفون نوه‌اش بالاآمده است؟ {لینک}

وی گفت: دخترم هنگام انتخابات در حال انجام بازی معمولی روی آیفون خود بود که ناگهان یک پیام روی صفحه آیفون او ظاهر شد.عکس پدربزرگ(یعنی خود وی) با پیامی غیرقابل توضیح روی گوشی نوه‌ام ظاهر شد. سؤال من این است که چرا چنین پیامی باید روی گوشی آیفون یک دختربچه 7 ساله دیده شود؟

اما ساندار پیچای با کمال خونسردی جواب داد: آیفون متعلق به اپل است و من مدیر گوگل هستم.

استیو کینگ که متوجه شد بدجوری سوتی داده است بلافاصله کلام وی را قطع کرده و گفت برند تجاری گوشی مهم نیست. شاید اندروید دستش بوده است که با دیدن نوتیفیکشن آن را به من نشان داد.

پیچای جواب داد: احتمالاً اپلیکیشنی روی گوشی بوده که آن نوتیفیکشن متعلق به آن برنامه بوده است و من خوشحال می‌شوم اگر بتوانم در این زمینه به شما کمک کنم.

واقعاً معلوم نیست نوه استیو کینگ چه پیامی را به پدربزرگ خود نشان داده اما می‌توان حدس زد پیامی نژادپرستانه یا نفرت‌انگیز روی گوشی نوه‌اش نقش بسته است.

جمهوری‌خواهان گوگل را متهم کرده اند که در نتایج جستجوی موتور خود دستکاری کرده و به عمد اخبار منفی علیه ترامپ و جمهوری‌خواهان را در اولویت سرچ خود قرار داده است، موردی که در کنار سایر موارد اتهامی توسط ساندار پیچای در این جلسه تکذیب شد.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    1 0
    یاد نماینده هایی افتادم که در مجلس از ظریف سوال می کردند در باره اف ای تی اف و ...
  • US ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    1 0
    این جمهوری خوانهان منو یاد دلواپسان وطنی میندازه که برای خود دشمن خلق می کنند و ضمن این که سواد درست و حسابی ندارند