علت برگزار نشدن جلسات جامعه روحانیت مبارز از زبان حسین ابراهیمی

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به دلیل اینکه ساخت وساز و بنایی در ساختمان جامعه روحانیت مبارز در حال انجام است، جلسات جامعه روحانیت تشکیل نمی شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ جامعه روحانیت مبارز اگرچه همواره طی سال های بعد از انقلاب به عنوان تشکل سیاسی بانفوذ و اثرگذار در جناح راست ایفای نقش کرده اما طی سال های اخیر کمتر شاهد موضع گیری‌هایش بودیم که نشان می دهد نقش این تشکل در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های سیاسی کاهش یافته است.

اگرچه زمانی اعلام نظر جامعه روحانیت مبارز بالاترین اثر و تاثیر را در تصمیم گیری های سیاسی و انتخاباتی داشت به طوری که لیست‌های انتخاباتی به تایید جامعه روحانیت می رسید  اما امروز به نظر می رسد وقوع انشعابات در جریان اصولگرایی شرایطی را فراهم کرده که شاهد اثرگذاری کمتری از این تشکل در جریان اصولگرایی هستیم. اما آیا اعضای جامعه روحانیت خود نیز به این واقعیت پی برده اند؟ 

محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز در همین رابطه گفت «بارها به دوستان در جامعه تاکید کردم، باید در جریان های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به صورت پررنگ تری اعلام نظر کنند».

اما حسین ابراهیمی دیگر عضو جامعه روحانیت مبارز نظر دیگری دارد، او به خبرآنلاین درباره کم رنگ شدن فعالیت جامعه روحانیت مبارز، گفت: این طور نیست که فعالیت جامعه کم شده باشد. در حال حاضر به مدت دو هفته نشست جامعه روحانیت مبارز به دلیل ساخت و ساز و بنایی در ساختمان محل برگزاری جلسات تشکیل نمی شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره پایان کار ساخت و ساز و زمان از سرگیری جلسات گفت: فعلا مشخص نیست که چه زمانی جلسات از سر گرفته شود.بعد از پایان کار بنایی و ساخت و ساز فعالیت جامعه روحانیت دوباره آغاز خواهد شد.

۲۹۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =