بیمار کلیوی ۳۸ ساله با بدهی ۱۱ میلیون تومانی در زندان

رییس ستاد دیه استان گفت: بیمار کلیوی ۳۸ ساله بخاطر بدهی ۱۱ میلیون تومانی در زندان مرکزی تبریز زندانی است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، رسول تقی پور مدیر ستاد دیه استان آذربایجان شرقی گفت: م.ق مددجوی ۳۸ ساله با محکومیت مطالبه وجه سفته  از آبان ماه امسال در زندان به سر می برد .

وی ادامه داد: این مدد جو سرپرست خانواده ۴ نفره است که یک کلیه خود را از دست داده و با بیماری کلیه و کبد دست و پنجه نرم می کند .

تقی پور خاطر نشان کرد: همسر مددجو هنگام مراجعه به ستاد دیه استان ضمن اعلام اینکه فرزندان وی بخصوص پسر کوچک وی برای دیدار پدر بی تابی می کند، اعلام کرد: فرزندان مدد جو بخاطر تالمات روحی حتی از رفتن به مدرسه نیز امتناع می کنند .

مدیر ستاد دیه استان ادامه‌داد: این مددجوقبل از زندان چندین ماهی بخاطر بیماری کلیه و قبل از آن هم بخاطر نبود شغل معین بیکار بوده و در حال حاضر خانواده وی وضعیت معیشت خوبی ندارند.

تقی پور همچنین گفت: همسر این مددجو که این روز ها سرپرستی خانواده را به عهده دارد از بیماری قند خون رنج می برد و دو فرزند هم که دانش آموز هستند از وقتی پدر روانه زندان شده به علت مشکلات مالی و دوری از پدر وضعیت تحصیلی خوبی را سپری نمی کنند و مادر خانواده تنها با یارانه پرداختی امورات زندگی را به سختی اداره می کند .

رییس ستاد دیه استان اعلام کرد: طبق اعلام مراجع قضایی، مجموع آخرین مانده بدهی این مددجو با احتساب اصل خواسته و خسارت تاخیر و تادیه براساس شاخص تورم سال جاری مبلغ ۱۱ میلیون تومان است که با پرداخت از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازخواهد گشت .

تقی پور یادآور شد: نیکوکارانی که تمایل کمک به این مددجوی نیازمند را دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌ ستاد دیه استان به شماره ۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۰۴ بانک صادرات و شماره کارت۶۱۶۰-۹۰۰۵-۶۹۱۹-۶۰۳۷ بانک صادرات واریز کرده همچنین می‌توانند کمک‌های خود را از طریق سامانه پرداخت آنلاین سایت رسمی ستاد دیه استان پرداخت کنند .46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =