امسال ۲۱ هزار بازرسی از نانوایی های اردبیل صورت گرفته است

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱ هزار بازرسی و ۲۸۶ مورد گشت مشترک با همکاری سایر ارگان ها از نانوایی های استان صورت گرفته است، گفت: امسال ۶۴۶ پرونده تخلف به ارزش ۹۱۱ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۵۹۰ ریال تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل،رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امسال ۶۴۶ پرونده تخلف به ارزش ۹۱۱ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۵۹۰ ریال تشکیل و برای طی مراحل قانونی و صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع شده است.

سیدحامد عاملی بیان کرد: همچنین تاکنون ۲۱ هزار بازرسی و ۲۸۶ مورد گشت مشترک با همکاری سایر ارگان ها از نانوایی های استان صورت گرفته است. 

وی اضافه کرد: این بازرسی ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان انجام گرفته است.

عاملی اظهار داشت: در این بازرسی ها با واحدهایی که قوانین نظام صنفی را رعایت نکرده و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می کنند، برخورد می شود.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: بیشترین تخلف واحدهای نانوایی با ۲۰۹ مورد کم فروشی ، ۸۷ مورد گرانفروشی ، ۳۷ مورد عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی ، ۳۰ مورد عدم درج قیمت و بالغ بر ۲۶۰ مورد نداشتن پروانه کسب ، پایین بودن کیفیت پخت نان و سایر موارد بوده است. 

عاملی گفت: مجموع واحدهای نانوایی فعال در استان به تعداد ۲ هزار و ۹۸۶ واحد می باشد که از این تعداد ۲ هزار و ۲۱۵ واحد سهمیه پز و ۷۷۱ واحد نیز آزاد پز هستند.

وی درباره تخلفات کارخانه های آردسازی نیز گفت: برای پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی تاکنون طی بازدید و بازرسی از کارخانه های آرد سازی استان برای سه واحد متخلف به ارزش ریالی بیش از ۱۴۴ میلیون ریال پرونده تخلفاتی تشکیل و مراتب برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل از شهروندان خواست گزارش های خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و تقلب ، احتکار و انبارهای بی نام نشان از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ و یا با حضور در محل سازمان (حوزه ستاد خبری) بصورت حضوری و کتبی اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلفان صورت بگیرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =