یاسوج امسال با چهره متفاوتی به استقبال مسافران می رود/ شروع زیباسازی شهر برای نوروز

فرشاد صادقی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج از شروع نصب نیمکت و سطل زباله در پارک های و بلوارهای شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،  فرشاد صادقی با بیان اینکه این عملیات تا قبل از تعطیلات عید نوروز ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: هم اکنون کار نصب 200 نیمکت و سطل زباله در پارک ها، بلوارها و دو پارک محله ای شهر آغاز شده است.

صادقی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج در راستای وظایف خود کار گلگاری، رنگ آمیزی و نصب گلدان ها را نیز آغاز کرده است تا نوروز امسال شهر با وضعیت مطلوب تری میزبان مسافران باشد.

وی با بیان اینکه ترمیم چمن، گلکاری و طراحی و نصب المان های نوروزی در شهر یاسوج شروع شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون در پارک های ولایت و غدیر در حال اجراست و پس از آن چمن سایر پارک ها و بلوارها ترمیم و احیا خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز بیان داشت: رنگ آمیزی بلوارها و سازه های فلزی درون شهر نیز هم اکنون شروع شده است.

فرشاد صادقی گفت: نصب گلدان های جدید و بازسازی گلدان های قدیمی نیز در حال انجام است و دو گلدان با طراحی مشک و ملار که نشان از زندگی عشایری منطقه دارد نیز نصب شده است.

صادقی یادآور شد: طی سال گذشته قریب به ۵۰۰ سطل زباله و ۳۰۰ نیمکت در سطح پارک های شهر یاسوج نصب شد. 

وی با بیان اینکه بخشی از این موارد توسط افراد بی توجه تخریب و تعدادی نیز به سرقت رفته است، اظهار کرد: سطل زباله ها و نیمکت ها جز اموال عمومی محسوب می شوند و حفظ این زیر ساخت ها مورد تاکید بوده و ضروری است. 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: متاسفانه سطل های زباله، نیمکت پارک ها، امکانات سرویس های بهداشتی و شیرهای آب توسط برخی از افراد تخریب می شوند. 

صادقی بیان کرد: توجه بیش از پیش شهروندان برای صیانت و حفظ اموال عمومی مورد تاکید است و از شهروندان خواهشمندیم اجازه تخریب اموال عمومی به دست سودجویان را ندهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =